  • 61. Data: 2007-03-15 02:15:38
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik witek napisał:
    [..]
    > powiedziec rodzicom prawdę nie jest łatwo a ty wykorzystujesz tą sytuację i
    > zasłaniasz się ich rodzicami.
    > zostaw ich w spokoju.

    Jeżeli to prawda to dlaczego mam zostawić ich w spokoju?
    Trzeba im tą prawdę wciskać - policjanci słusznie zajechali im drogę,
    słusznie wybiegli do nich z bronią i słusznie natychmiast zaczęli
    strzelać. Słusznie oddali do niestrzelających do nich "bandytów" ponad
    39 strzałów i słusznie, że nie przestawali strzelać bo przecież kierowca
    próbował siebie i kolegę ratować wjeżdżając w płot. W końcu przód i tył
    miał zastawiony przez SŁUSZNIE działających policjantów.
    Trzeba tym ludziom nieustannie wyjaśniać, że kłamstwem są zeznania
    świadków, jak również tego chłopaka co przeżył, że kłamstwem jest, że
    policjanci po prostu wydali wyrok i POLOWALI na bandytę, który zabił w
    Krakowie ich kolegę, tylko im się osoby pomyliły.
    Trzeba im mówić prawdę, że policji bandyci mają się bać, nawet jak ma to
    kosztować życie niewinnych ludzi - bo bandyci muszą się bać policji bez
    względu na koszty.

    Dobrze rozumuję?

    Policjanci nie posługiwali się bronią maszynową.
    Jeżeli ktoś strzelał to wie ile czasu zajmuje wystrzelenie z pistoletu
    ponad 10 razy.

    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 62. Data: 2007-03-15 02:51:12
    Od: Arek <a...@e...net>

    > Użytkownik witek napisał:
    > I nic po za tym.

    ...do szczęścia mi nie potrzeba :)

    Ale nie przejmuj się witek!

    Nie jesteś jedynym biurokratą, u którego taka moja odpowiedź na pytanie
    o wykształcenie, wywołuje stany lękowe - graniczące z paniką -
    wynikające z braku gotowej szufladki do zaszeregowania.
    Poszukaj podobnych sobie może wspólnie łatwiej będzie leczyć Wam te
    lęki, frustracje czy wzajemnie się doceniać.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 63. Data: 2007-03-15 03:42:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:etacar$74r$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wykształcenie, wywołuje stany lękowe - graniczące z paniką - wynikające z
    > braku gotowej szufladki do zaszeregowania.

    Raczej się zastanawiają co za idiota przylazł.

  • 64. Data: 2007-03-15 03:45:51
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:etaa84$4sk$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Trzeba im tą prawdę wciskać - policjanci słusznie zajechali im drogę,
    > słusznie wybiegli do nich z bronią i słusznie natychmiast zaczęli

    Gdyby zaczęli natychmiast strzelać to raczej tym samochodem do płotu by nie
    dojechali.
    Plątasz się w zeznanich. Też bym ci nie uwierzył jakbys tak opowiadał przed
    sądem.

  • 65. Data: 2007-03-15 08:10:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:6340.00000141.45f852c7@newsgate.onet.pl...

    > Twoja teoria, sprzeczna z naturalnym odruchem każdego ssaka, a może i
    > kręgowca.

    a od kiedy ssaki i kregowce maja pojecie co to kula ;)

    > A co do kuli: może i się nie prześcignie, ale można ominąć.

    i przez takie myslenie idzie sie 6 stop pod ziemie

    > Raczej normalny.

    raczej nie
    zrozum jedno, jesli ktos bedzie chcial cie zabic, to nie bedzie do ciebie
    krzyczal, tylko odrazu zacznie strzelac, to nie film, tak wiec nawet nie
    zdazysz sie zorientowac co sie stalo, jesli ktos do ciebie celuje, ty to
    widzisz i masz czas na reakcje, a jeszcze jak cos krzyczy, to znaczy ze
    nie chce cie zabic, a przynajmniej nie odrazu, wiec jesli juz chcesz
    uciekac, to sie najpierw zorientuj o co chodzi i probuj ewentualnie
    uciekac jak broni na wierzchu nie bedzie
    to taka dobra rada na przyszlosc

  • 66. Data: 2007-03-15 08:12:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:6340.0000013f.45f851f2@newsgate.onet.pl...

    > I słusznie, a co mają robić, bezczynnie czekać , aż ich bandycko debilny
    > mundurowiec ukatrupi ?

    odpowiedzialem ci juz w poscie obok co robi normalny niewinny czlowiek, a
    w kazdym razie co powinien zrobic

    > Jak gonią to ucieka, byłby nienormalny jakby nie uciekał.

    tak sie zachowuje zwierzyna, jesli ktos chce byc zwierzyna, niestety
    czesto ginie

  • 67. Data: 2007-03-15 08:19:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Auta tych policjantów - po cywilnemu! - zablokowały ich samochód, po
    > czym policjanci wyskoczyli ze swoich aut i natychmiast zaczęli strzelać.

    byles tam, widziales?
    czy moze we fakcie przeczytales

    > "Sąd uznał za niewiarygodne zeznania poszkodowanego chłopca, który
    > przeżył, podobnie odrzucił też dowody zeznań świadków strzelaniny,
    > których zeznania uznał za niekonsekwentne. W ostatecznym ustaleniu
    > przebiegu samego zdarzenia sąd musiał zatem oprzeć się na zeznaniach
    > oskarżonych."
    > Rewelka. Po prostu w stylu przedostatniego mundialu czyli "Ile bramek
    > trzeba strzelić Koreańczykom by sędzia w końcu jakąś uznał?"

    zainteresuja sie troche psychologia i wlasnie zeznaniami swiadkow,
    zdziwilbys sie bardzo jak czesto i jak bardzo sa niewiarygodne, jakie
    figle potrafi platac pamiec i wyobraznia

  • 68. Data: 2007-03-15 08:20:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:et9t9a$17b$1@inews.gazeta.pl...

    > bzdura, powiedz mi mistrzy czemu w tych rality show z poscigow
    > amerykanskich polijcantow sciagaja gowniarzy przez X zamiast zabijajac
    > ich ?

    niejednokrotnie ich zabijaja, widac niedokladnie ogladales "reality tv"

  • 69. Data: 2007-03-15 08:21:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:6340.0000013e.45f8517d@newsgate.onet.pl...

    > było przesłuchać Gruszczyńskiego , a więc wziąść go żywcem,

    no jasne, jakby to bylo mozliwe to by go wzieli zywcem, moze masz jakis
    magiczny sposob na branie uzbrojonego bandyty zywcem, jesli on tego nie
    chce, to sie nim podziel

  • 70. Data: 2007-03-15 08:56:50
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > no jasne, jakby to bylo mozliwe to by go wzieli zywcem, moze masz jakis
    > magiczny sposob na branie uzbrojonego bandyty zywcem, jesli on tego nie
    > chce, to sie nim podziel

    Przez zaskoczenie we śnie, może wzmocnione gazem usypiającym,
    przez broń z nabojami elektrycznie obezwładniającymi,
    broń gazowa, śiatki i 100000 innych sposobów,

    Tylko że jak się chce kogoś wziąść żywcem to nie można być równocześnie katem,
    a policja to kaci, czego dowiedli przedwczoraj, płatni zabójcy.