  • 131. Data: 2007-03-16 07:29:05
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:pv4pc4-n9e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To ja bym sugerował, żebyś wziął jakiś aparat fotograficzny i spróbował
    > zrobić serię zdjęć celowo robiącemu uniki celowi.

    mozemy zrobic lepszy eksperyment, ustawimy sie na pantball, staniesz
    odemnie w odleglosci 5 metrow i zaczniesz uciekac a ja strzelac, zobaczymy
    ile razy dostaniesz ;)

  • 132. Data: 2007-03-16 07:33:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Osoby w aucie widziały bandytów z bronią. Bandytów, którzy od razu
    > zaczęli do nich strzelać.

    nie wiesz kogo widzialy i co slyszaly, nie wiesz rozniez czy odrazu
    zaczeli strzelac

    > Oczywiście Ty byś nie próbował uciekać w takiej sytuacji tylko grzecznie
    > dawał się siekać kulami ?

    jak wyzej, nie wiesz jak bylo dokladnie

    > Jakiego zagrożenia?

    w postaci 2 kolesi w samochodzi nie zatrzymujacych sie na wezwanie

    > To niech nie bierze broni do ręki jeśli nie jest przeszkolona.

    a wtedy kto cie bedzie bronil, bo sam nie bedziesz w stanie, a jak
    sprobujesz, doprowadzi to tylko do eskalacji przemocy i anarchii

  • 133. Data: 2007-03-16 07:33:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:28f3.0000015a.45f9967c@newsgate.onet.pl...

    > Takie zachowanie to czysty debilizm.

    nie zdziw sie w takim razie, jak kiedys i ty kulke zarobisz

  • 134. Data: 2007-03-16 07:35:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnevj4rg.3sg.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > Do niczego sie nie przyczynila. Wina lezy wylacznie po stronie
    > policjantow.

    to twoje zdanie, ja uwazam ze wina lezy po obu stronach

    > Arek podal dobra analogie - zgwalcona i zabita dziewczyna
    > przyczynila sie do zbrodni, bo miala seksowne ciuchy i krzyczala, jak ja
    > gwalciciel zaatakowal.

    gowniana jest to analogia, policja ma prawo zatrzymywac, legitymowac,
    kontrolowac, psim obowiazkiem obywatela jest dac sie zatrzymac,
    skntrolowac, wylegitymowac, niezastosowanie se do tego co policja chce
    grozi roznymi konsekwencjami

  • 135. Data: 2007-03-16 09:27:24
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    Jakie to może być poparcie teorii. Albo zastrzelą, albo nie (Jak policja
    zatrzyma to jeszcze jest szansa wytłumaczyć się). A przy ucieczce na pewno
    zastrzelą.
    ZiPi

  • 136. Data: 2007-03-16 10:33:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > w postaci 2 kolesi w samochodzi nie zatrzymujacych sie na wezwanie

    Przecież oni stali.

    > a wtedy kto cie bedzie bronil, bo sam nie bedziesz w stanie, a jak
    > sprobujesz, doprowadzi to tylko do eskalacji przemocy i anarchii

    Jak niedoszkoleni policjanci nie będą mieli broni to anarchia będzie??

    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 137. Data: 2007-03-16 10:48:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Przecież oni stali.

    no w koncu napewno

    > Jak niedoszkoleni policjanci nie będą mieli broni to anarchia będzie??

    bron czasami jest potrzebna, czy tego chcesz czy nie

  • 138. Data: 2007-03-16 11:38:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > no w koncu napewno

    Nie. Oni STALI.

    Ruszyli gdy bandyci - w ich mniemaniu, bo policjanci byli
    nieumundurowani - zaczęli do nich strzelać.

    > bron czasami jest potrzebna, czy tego chcesz czy nie

    Nie mam nic przeciwko broni, wręcz przeciwnie.
    Uważam, że powinno być tak jak jest w Kanadzie.

    Jednak posiadanie broni wiąże się z ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
    a już szczególnie jej użycie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 139. Data: 2007-03-16 11:52:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie. Oni STALI.

    kto tak twierdzi

    > Ruszyli gdy bandyci - w ich mniemaniu, bo policjanci byli
    > nieumundurowani - zaczęli do nich strzelać.

    no jasne, a moze ruszyli kiedy zaczeli isc w ich kierunku z bronia

  • 140. Data: 2007-03-16 12:07:01
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik szerszen napisał:
    > kto tak twierdzi

    Wszyscy. Łącznie ze strzelającymi policjantami.

    Arek

    --

    www.eteria.net