  • 141. Data: 2007-03-16 12:11:57
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:ete18v$nv6$1@news.onet.pl...

    > Wszyscy. Łącznie ze strzelającymi policjantami.

    policjanci twierdza ze strzelali do stojacego samochodu, zaraz kiedy
    opuscili swoje pojazdy, bez slowa i wogole?

  • 142. Data: 2007-03-16 12:43:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Tak, tak, zawsze jak policja kogos zastrzeli, to tlumaczy, ze chcial ich
    > rozjechac.

    tak swoja droga bardzo ciekawe jakim sposobem strzelajac do kierowcy
    chca zatrzmac auto jadace wprost na nich???

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 143. Data: 2007-03-16 12:51:41
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Jakie to może być poparcie teorii. Albo zastrzelą, albo nie (Jak policja
    > zatrzyma to jeszcze jest szansa wytłumaczyć się). A przy ucieczce na pewno
    > zastrzelą.

    I atki sposób myślenia, to właśnie kosekwencje niedouczenia z matematyki (pozim
    4 kl szkoły podstawowej).
    Dziś może być 1 dzień miesiąca albo nie.
    Mamy 2 możliwości , jest , albo nie jest, więc prawdopodobieństwo, że dziś jest
    pierwszy dzień miesiąca wynosi 0,5.
    Taki jest właśnie twój sposób myślenia.

  • 144. Data: 2007-03-16 12:52:16
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ete3dv$3sq$1@inews.gazeta.pl...

    > tak swoja droga bardzo ciekawe jakim sposobem strzelajac do kierowcy
    > chca zatrzmac auto jadace wprost na nich???

    trup raczej wiotczeje, wiec samochod sie zatrzyma

  • 145. Data: 2007-03-16 12:54:36
    Od: "Stpkrotka" <o...@a...pl>

    > nie zdziw sie w takim razie, jak kiedys i ty kulke zarobisz

    1. NIe wycinaj kontekstu- bo jest bardzo ważny, a pisało tam, że każdy bandyta
    może krzyknąć "Policja!Stój bo strzelam!", by mieś łatwy do zabicia cel .
    2. To co napisałeś brzmi jak groźba karalna.

  • 146. Data: 2007-03-16 13:02:34
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:77dd.000000f6.45fa92dd@newsgate.onet.pl...

    > Taki jest właśnie twój sposób myślenia.

    ty mialas jakas lobotomie czy juz sie taka urodzilas?

  • 147. Data: 2007-03-16 13:04:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    szerszen napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ete3dv$3sq$1@inews.gazeta.pl...

    > trup raczej wiotczeje, wiec samochod sie zatrzyma

    buahaha, mowimy o sytuacji w ktorej auto jedzie wprost na ciebie i jest
    bezposrednio przed toba (czyli istnieje BEZPOSREDNIE ZAGROZENIE ZYCIA
    KTORE TO DOPIERO DAJE PRAWO UZYCIA BRONI), chyba nie chcesz powiedziec
    ze koles ktotemu strzelasz w leb puszcza gaz i naciska hamulec?
    To jest tak samo prymitywne, durne szceniackie tlumaczenie jak fakt
    usilowania ROZJECHANIA POLICJANTA MOTOCYKLEM co by w najlepszym
    przypadku moze kalectwem dla jadacego jednosladem sie skonczylo.
    A w celu unikniecia <czyli obrony przed tym niebezpieczenstwem>
    wystarczy odskoczyc w bok i to jest chyba jedyny a przynajmniej
    najbardziej prawdopodobny skuteczny srodek na ocelenie zycia w tej sytuacji.

    ale ciemny lud (w tym moja babcia) kupi...
    P.

  • 148. Data: 2007-03-16 13:05:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Stpkrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:77dd.000000f7.45fa938c@newsgate.onet.pl...

    > 1. NIe wycinaj kontekstu- bo jest bardzo ważny, a pisało tam, że każdy
    > bandyta
    > może krzyknąć "Policja!Stój bo strzelam!", by mieś łatwy do zabicia cel
    > .

    zaczyna mnie to nudzic, ale odpisze jeszcze, jak cie bedzie chcial ktos
    zastrzelic, to cie zastrzeli, nie bedzie do ciebie krzyczal, udawal kogos
    innego, rozmawial z toba, generalnie nie da ci szans na reakcje, nawet
    prawdopodobnie nie zauwazysz co sie stalo

    nawet jesli bandyta udaje policjanta, to nie po to aby cie zabic, tylko
    wziac zywcem ;) np dla okupu, ale wtedy masz szanse na przezycie

    > 2. To co napisałeś brzmi jak groźba karalna.

    zastanow sie co piszesz i poczytaj co to jest grozba karalna

  • 149. Data: 2007-03-16 13:12:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ete4ld$afj$1@inews.gazeta.pl...

    > ze koles ktotemu strzelasz w leb puszcza gaz i naciska hamulec?

    przestaje przyspieszac i zwalnia, nie musi hamowac
    .
> [...]
    > wystarczy odskoczyc w bok i to jest chyba jedyny a przynajmniej
    > najbardziej prawdopodobny skuteczny srodek na ocelenie zycia w tej

    i tu okazuje sie brak twoje wyobrazni, albo i myslenia
    wiec teraz tak, policja mnie zatrzymuje, ja nie mam na to ochoty, wiec
    jade prosto na policjanta, wg twojej logiki policjant nie ma prawa uzyc
    broni, ma uskoczyc a ja sobie moge pojechac spokojnie dalej, gonic mnie
    tez nie moga, bo to jest dopier tworzenie zagrozenia juz nie tylko dla
    policji ale i dla osob postronnych

    > ale ciemny lud (w tym moja babcia) kupi...

    ciemny lud bredzi wlasnie takie duby smolne o uskakiwaniu, mysli tylko o
    tu i teraz, ale wyobrazni juz nie starcza, ze i tak trzeba takiego
    delikwenta zatrzymac, a skoro raz chcial rozjechac policjanta dobrowolnie
    sie nie zatrzyma, bedzie uciekal co moze spowodowac juz nie smierc tylko
    jednego dekla ktory nie chcial sie zatrzymac, ale blizej nieokreslonej
    ilosci cywili ktorych napotka na drodze swojej ucieczki

    koles nie uciekajac przed policja zabil 5 osob, bo stracil panowanie nad
    samochodem, wez ty sie czasem zastanow nad dalszymi konsekwencjami takich
    czynow, osobiscie wole aby zginal jeden ciolek ktory nie mial kaprysu sie
    zatrzymac na wezwanie niz ktos, kto zupelnie nie byl ze sprawa zwiazany

  • 150. Data: 2007-03-16 14:28:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen napisał(a):

    > i za przeproszeniem co ci to da?
    > skutecznosc do, no juz poszalejmy, 50 metrow, a jest to ni mniej ni

    Przepraszam - a ty z jakiej odległości chciałbyś zatrzymać przestępcę? W
    mieście? Z broni krótkiej? 50 metrów to i tak kosmos. 20 metrów jest
    bardziej realne dla broni krótkiej, a taki jest właśnie zasięg tych
    kuleczek na pieprz.

    > wiecej tylko gaz pieprzowy w gumowej kulce, dobre do rozpedzania tlumu,
    > ale nie do obezwladnienia napastnika z bronia palna, to moze go tylko
    > rozjuszyc i spowodowac jego jeszcze bardziej nieprzewidywalne dzialania,
    > a jak bedzie pijany albo nacpany to wogole moze nie zrobic na nim
    > najmniejszego wrazenia

    Dziwnym zbiegiem okoliczności "zapomniałeś" o taserach...

    Pepperball miałby służyć nie do obezwładnienia, ale do oszołomienia i
    zdezorientowania przestępcy (oślepienie, kilkanaście-kilkadziesiąt
    silnych uderzeń) albo można było skutecznie użyć tasera.