    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrudnianie pierwszej pomocy
    Date: Tue, 19 Jun 2018 20:18:19 +0200

    > Ależ oczywiście, że masz rację i nie o to tutaj chodzi. Ratownik jest
    > człowiekiem i mógł popełnić błąd.

    Mógł. Tylko nie należy stawiac go w tej sytuacji jako wzór do
    naśladowania.l

    > Ba, błąd mógłby tam nawet lekarz
    > popełnić i tyle -zwłaszcza działając z konieczności na odległość, bo
    > pacjenta nie widział i z przyczyn przeze mnie już tu przytoczonych
    > osobiście obejrzeć nie mógł.

    To jak kurwa nie mógł, to na jakiej podstawie stwierdził, że defibrylcja
    jest niepotrzebna, a nawet jak twierdzi jego szef a ty za nim może
    zaszkodzić? Weź się ogarnij.

    > Ani nie wiadomo, czy to AED było potrzebne.

    Ogólnie nie wiadomo czy resuscytacja pomoże - w większości wypadków nie.
    Natomiast użycie AED powoduje, że szanse _dramatycznie_ rosną.
    Dramatrycznie oznacza kilkukrotnie.

    > ale to było znacznie
    > później i jest to nieco inne urządzenie

    Jest to z grubsza to samo urządzenie, tylko głupsze, bo i ratownicy
    wykwalifikowani, więc nie mósi im mówić co mają robić.

    > - bezpośrednio na ulicy też goni
    > używali, czyli oni też źle ocenili?

    No tak - mieli go z karetki wypierdolić na ulicę, żebyś miał
    porównianie? Naprawdę twoja głupota jest porażająca, zwłaszcza,m że
    jesteś funkcjonariuszem, który powinien takie rzeczy z automatu ogarniać.

    Shrek