  • 1. Data: 2003-10-16 07:19:09
    Temat: Utracone korzysci
    Od: HeŽSk <s...@p...onet.pl>

    W wyniku bledow w interpretacji prawa przez sad okregowy
    (wydzial cywilny) zostalem narazony na strate. sad apelacyjny
    przyznal mi racje.na dodatek sad okregowy opozniajac wykonanie
    wyroku narazil mnie na utracone korzysci. do jakiego sadu
    (okregowego na wydzial cywilny czy administracyjnego) mam
    skierowac pozew o zadoscuczynienie za utracone korzysci ?

  • 2. Data: 2003-10-16 19:40:46
    Temat: Re: Utracone korzysci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sprawa raczej nie do wygrania. Musial bys udowodnic, ze sedzia dzialal
    celowo.

  • 3. Data: 2003-10-18 17:18:50
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003 21:40:46 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    > Sprawa raczej nie do wygrania. Musial bys udowodnic, ze sedzia dzialal
    > celowo.

    Zobaczymy. jest taki wyrok TK w tej sprawie i tu szukam szansy.
    Pytanie: gdzie zlozyc pozew - do okregowego czy administracyjnego ?

    -

    HeSk

    Politycy to szakale z jednego miotu !((c)HeSk)

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.

    * My personal opinions are just mine.

  • 4. Data: 2003-10-18 17:19:41
    Od: He(R)Sk <s...@p...onet.pl>