eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › reklamacja-prawo konsumenta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-10-16 06:09:23
    Temat: reklamacja-prawo konsumenta
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ostatnio reklamowalem sprzet kupiony w jednym z supermarketow. Pani w dziale
    serwisu powiedziala mi ze naprawa moze potrwac od 14 do 21 dni. Dlaczego?
    Wydawalo mi sie ze reklamacja moze trwac do 14 dni ale moze sie myle. Jak to
    jest powiedzcie prosze?

    Pozdrawiam
    Tomek



  • 2. Data: 2003-10-16 06:55:49
    Temat: Re: reklamacja-prawo konsumenta
    Od: "Marek Radwański" <l...@g...SKASUJ.TO.pl>

    tomy <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Ostatnio reklamowalem sprzet kupiony w jednym z supermarketow. Pani w dziale
    > serwisu powiedziala mi ze naprawa moze potrwac od 14 do 21 dni. Dlaczego?
    > Wydawalo mi sie ze reklamacja moze trwac do 14 dni ale moze sie myle. Jak to
    > jest powiedzcie prosze?
    >
    > Pozdrawiam
    > Tomek
    >
    >
    zależy, w jakim reżimie jest skkładana reklamacja. Jeśli w ramach gwarancji,
    to termin powinien z niej wynikać, a jesli nie wynika , to jest to
    termin "odpowiedni".
    Jeśli reklamacja jest w ramach niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, to
    ustawa stanowi jedynie o "odpowiednim czasie" naprwy lub wymiany. natomiast
    14 dni jest to termin, w którym sprzedawca powiniem ustosunkować sie do
    żądania naprawy lub wymiany. Jeśłi tego nie zrobi, to znaczy , że reklamacje
    uznał za uzasadnioną,

    pzdr

    marek radwański

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2003-10-16 15:38:50
    Temat: Re: reklamacja-prawo konsumenta
    Od: kam <X...@X...plX>

    Marek Radwański wrote:
    > zależy, w jakim reżimie jest skkładana reklamacja. Jeśli w ramach gwarancji,
    > to termin powinien z niej wynikać, a jesli nie wynika , to jest to
    > termin "odpowiedni".

    Moim zdaniem nie odpowiedni, a "niezwłocznie po wezwaniu do wykonania".
    ;)

    KG


  • 4. Data: 2003-10-16 21:43:46
    Temat: Odp: reklamacja-prawo konsumenta
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>


    Użytkownik kam <X...@X...plX> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@X...plX...
    > Marek Radwański wrote:
    > > zależy, w jakim reżimie jest skkładana reklamacja. Jeśli w ramach
    gwarancji,
    > > to termin powinien z niej wynikać, a jesli nie wynika , to jest to
    > > termin "odpowiedni".
    >
    > Moim zdaniem nie odpowiedni, a "niezwłocznie po wezwaniu do wykonania".
    > ;)
    >
    > KG
    >

    a "niezwlocznie" oznaczna : bez nieuzasadnionej zwloki czyli volens nolens
    odpowiedni ...imho

    pozdrawiam
    mdr




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1