  • 1. Data: 2003-10-16 06:11:24
    Temat: przerejestrowanie motocykla i kary
    Od: "Wolf^-^" <w...@a...wp.pl>

    Hej,
    Po kupieniu motocykla wg prawa mam 2 tyg na zaplacenie podatku i
    przerejestrowanie go (tyle samo ma osoba sprzedajaca na wyrejestrowanie),
    problem polega na tym, ze kilka dni po zakupie wyjechalem za granice.
    Wrocilem kilka dni temu, (minelo juz 1,5 miesiaca od daty zakupu, sprzedawca
    motocykl wyrejestrowal )w zwiazku z czym pytam: jakie odsetki moga byc
    naliczone za zwloke? ew jaka odpowiedzialnosc prawna na mnie spadnie i czy
    jest jakas mozliwosc unikniecia lub zmniejszenia kary. Dodam ze jestem
    studentem i nie posiadam zadnego zrodla dochodow.
    pozdrawiam

    --
    Wolf^-^

  • 2. Data: 2003-10-17 15:41:24
    Temat: Re: przerejestrowanie motocykla i kary
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Wolf^-^" <w...@a...wp.pl> napisał:

    >Po kupieniu motocykla wg prawa mam 2 tyg na zaplacenie podatku i
    >przerejestrowanie go
    Nie masz obowiązku 'przerejestrowania' , ale zgłoszenia staroście
    faktu nabycia i termin ten wynosi 30 dni.

    >tyle samo ma osoba sprzedajaca na wyrejestrowanie
    To samo j.w. (30 dni i zgłoszenie zbycia)

    Artur Golański