  • 11. Data: 2004-05-29 14:53:32
    Temat: Re: Trybunal Stanu
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9a7hc$prd$1@news.onet.pl

    u&x=20&y=8
    > No tak - to jednak nie jest wynik, tylko lista terminow plus kilka slow
    > z objasnienia kazdego terminu. Kiedy chcesz cale objasnienie, to musisz
    > kliknac na naglowek. I potem dostaniesz te informacje o abonamencie.

    Faktycznie, ja dalej "nie zaglądałem". W takim
    razie trzeba korzystać z "Interii"
    http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=109376

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Istnieją trzy rodzaje kłamstw - kłamstwa odruchowe,

  • 12. Data: 2004-05-29 15:37:11
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Andrzej_K* [ n...@n...spam.pl ] napisał(a):

    > Faktycznie, ja dalej "nie zaglądałem". W takim
    > razie trzeba korzystać z "Interii"
    > http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=109376

    e tam interia... polecam wam moj sposob... zawsze skuteczny a
    wiem.onet.pl jest jedna z najlepszych polskich serwisow typu
    encyklopedia... wiec po co kombinowac?

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13