  • 1. Data: 2004-05-29 12:50:55
    Temat: Trybunal Stanu
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Witam,

    mam takie pytanie: Co to jest Trybunal Stanu?

    Ludek

  • 2. Data: 2004-05-29 12:53:50
    Temat: Re: Trybunal Stanu
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Ludek* *Vasta* [ q...@X...onet.pl ] napisał(a):

    > mam takie pytanie: Co to jest Trybunal Stanu?

    google ci nie dziala czy jak?? nie umiesz przestrzegac netykiety
    http://wiem.onet.pl/wiem/008b50.html

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-05-29 12:56:26
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ludek Vasta" q...@X...onet.pl napisał(a)
    w news'ie: news:c9a0v8$995$1@news.onet.pl

    > mam takie pytanie: Co to jest Trybunal Stanu?

    http://www.Trybunal.Stanu.ag.bocznica.org/
    lub
    http://wiem.onet.pl/
    http://wiem.onet.pl/szukaj.html?V=&S=Trybunal+Stanu&
    x=25&y=9

    PS. Masz pomroczność...?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "01.09.1939 - początek tourne Hitlera po Europie."

  • 4. Data: 2004-05-29 13:22:46
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    WIECEJ KULTURY !
    trybunal stanu jest to sad powolywany uchwala parlamentu w sklad którego
    wchodza sedziowie sadu najwyzszego i trybunalu konstytucyjnego wedlug klucza
    znajdujacego sie w ustawie o trybunale stanu .
    Uzytkownik "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2004-05-29 13:30:51
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Sarpedon napsal(a):

    > google ci nie dziala czy jak?? nie umiesz przestrzegac netykiety
    > http://wiem.onet.pl/wiem/008b50.html

    Dzieki za link. I przepraszam. Google mi nie pokazal encyklopedii
    wiem.onet.pl, poza tym od kilku tygodni tam zawsze pokazuja, ze nalezy
    wykupic abonament. Skoro w wiem.onet.pl napisze pytanie "trybunal
    stanu", dostane taki adres:
    http://wiem.onet.pl/auth.html?path=/35664,haslo.html - gdzie jest o
    abonamencie.

    Jak wiec potrafiles znalezc ten link, ktory mi podales?

    Ludek

  • 6. Data: 2004-05-29 13:39:47
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    > Dzieki za link. I przepraszam. Google mi nie pokazal encyklopedii

    spoko... ale na przyszlosc warto wpierw samemu przeszukac zasoby
    internetu :)

    > wiem.onet.pl, poza tym od kilku tygodni tam zawsze pokazuja, ze
    > nalezy wykupic abonament. Skoro w wiem.onet.pl napisze pytanie
> [...]

    no tak, bo trzeba umiec :)

    > Jak wiec potrafiles znalezc ten link, ktory mi podales?

    na www.google.pl wpisz:
    "trybunał stanu" site:wiem.onet.pl
    i juz :) taki maly moj trick do korzystania z zasobow encyklopedii
    wiem :)

  • 7. Data: 2004-05-29 13:49:34
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "leslaw" <f...@v...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9a2rt$l3f$1@news.onet.pl

    > WIECEJ KULTURY !

    I Ty to mówisz, masz czelność?. Zanim komuś
    zaczniesz zwracać uwagę na temat o którym
    masz *zerowe* pojęcie przeczytaj Netykietę
    i zawarte w niej zasady jakie powinno stosować
    się w usenecie. (kultura internetowa)

    1. Zanim napiszesz pierwszy post poznaj Netykietę.
    http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm

    2. Zanim napiszesz swój pierwszy post skonfiguruj
    swój czytnik.
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    3. Jeśli chcesz być "czarną owcą" stosuj się do
    instrukcji podanej pod tym adresem. ( w tej
    chwili spełniasz te "wymogi")
    http://hell.pl/kya/turbonetykieta.html

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre

  • 8. Data: 2004-05-29 14:03:46
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Andrzej_K napsal(a):

    > http://wiem.onet.pl/szukaj.html?V=&S=Trybunal+Stanu&
    x=25&y=9

    No tak. Juz wiem: Trybunal Stanu to "Wpisz swój KOD:
    Abonament jest liczony od momentu pierwszego użycia kodu dostępu. W
    czasie trwania abonamentu można korzystać z serwisu bez ograniczeń. W
    tym samym czasie kodu może używać tylko jedna osoba."
    ;-)

    Gdybym chcial wykupic ten abonament, to jako obcokrajowiec, ktory w
    dodatku nie posiada komorki, i tak nie moge.

    Na szczescie inny grupowicz, ktory mnie zwymyslal, mi do tego lania
    podal prawidlowy odnosnik.

    > PS. Masz pomroczność...?

    Hm, chyba bedziesz mi musial objasnic jeszcze to slowo "pomroczność".
    Slownik Jezyka Polskiego go nie zna: http://sjp.pwn.pl - to zeby
    udowodnic, ze potrafie szukac w Internecie ;-)

    Ludek

  • 9. Data: 2004-05-29 14:08:17
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ludek Vasta" <q...@X...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c9a53b$g3$1@news.onet.pl

> [...]
    > czasie trwania abonamentu można korzystać z serwisu bez ograniczeń. W
    > tym samym czasie kodu może używać tylko jedna osoba."

    Nie wiem o czym mówicie?. (Ty i Sarpedon) Ja wchodzę
    pod ten adres:
    http://wiem.onet.pl/ - wpisałem hasło - trybunał stanu
    i otrzymałem wynik:
    http://wiem.onet.pl/szukaj.html?V=&S=trybuna%B3+stan
    u&x=20&y=8

    > [..................]
    > Hm, chyba bedziesz mi musial objasnic jeszcze to slowo "pomroczność".
    > Slownik Jezyka Polskiego go nie zna: http://sjp.pwn.pl - to zeby
    > udowodnic, ze potrafie szukac w Internecie ;-)

    Heh, sam nie wiem, ale jeśli nie pomyliłem się to
    jest "takie coś" co miał młody Wałęsa(?).

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Nie istnieje taki problem bez względu na to jak by był skomplikowany, który

  • 10. Data: 2004-05-29 14:42:59
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    Andrzej_K napsal(a):
    nu&x=25&y=9

    > Nie wiem o czym mówicie?. (Ty i Sarpedon) Ja wchodzę
> [...]

    No tak - to jednak nie jest wynik, tylko lista terminow plus kilka slow
    z objasnienia kazdego terminu. Kiedy chcesz cale objasnienie, to musisz
    kliknac na naglowek. I potem dostaniesz te informacje o abonamencie.

    Ludek