  • 1. Data: 2004-05-29 12:43:27
    Temat: Alkohol z Czech i ograniczenia?
    Od: Adam Klimczyk <f...@m...com>

    Witam

    Jak to jest przywozeniem alkoholu z Czech? Sa jakies ograniczenia co do
    ilosci? Czy celnicy sie czepiaja? Czy celnicy w gole gdzies tam jeszcze sa?
    A jak tak to po co.
    OK. Zeby nie bylo NTG - czy mam prawo przewiezc przez granice polsko-czeska
    nieograniczona ilosc alkoholu? Chodzi o piwo.

    --
    << Adam :: Voodoo_:: Klimczyk :: gg :: 241813 <<

  • 2. Data: 2004-05-29 12:51:36
    Temat: Re: Alkohol z Czech i ograniczenia?
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Adam* *Klimczyk* [ f...@m...com ] napisał(a):

    > Jak to jest przywozeniem alkoholu z Czech? Sa jakies ograniczenia

    mozna przywezc:
    - 800 sztuk papierosow
    - 10 litrow napojow spirytusowych
    - 20 litrow napojow do 22% alkoholu (np. likiery)
    - 90 litrow wina (w tym max 60 litrow wina musujacego)
    - 110 litrow piwa

    > co do ilosci? Czy celnicy sie czepiaja? Czy celnicy w gole gdzies
    > tam jeszcze sa? A jak tak to po co.

    a tego to ja akurat nie wiem
    ale wazna rzecz:
    osoby przewozace wieksze ilosci alkoholu powinny miec przy sobie dowod
    zakupu. dla celnika jest to dowod oplacenia akcyzy za towar i
    swiadectwo, ze alkohol nie pochodzi z niepewnego zrodla. przepisy
    mowia, ze przekraczajacy granice moga przewozic mocne trunki wylacznie
    na wlasny uzytek

    > OK. Zeby nie bylo NTG - czy mam prawo przewiezc przez granice
    > polsko-czeska nieograniczona ilosc alkoholu? Chodzi o piwo.

    nie - mozesz za jednym zamachem do polski wjechac ze 110 litrami piwa

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13