  • 1. Data: 2004-05-29 12:05:31
    Temat: Wypowiedzenie
    Od: "Wojtek" <n...@o...pl>

    Witam
    Dostałem wypowiedzenie w Spółce z o.o. gdzie jest 3 udziałowców (3
    prezesów),
    na wypowiedzeniu mam tylko 1 podpis prezesa, który ma 33% udzialu (nie ma
    wiekszosci).
    Czy nie powinienem mieć podpisu trzech prezesów? Czy takie wypowiedzenie
    jest ważne?

  • 2. Data: 2004-05-29 12:10:42
    Temat: Re: Wypowiedzenie
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    a skad wiesz jakie są pomiędzy nimi regulacje dotyczące zarządzania spółką ?
    zostałeś poprostu wypowiedzenie i wątpię aby w twoim interesie stanął inny
    wspólnik skoro jeden stwierdził że nie ma dla ciebie widoków w tej firmie
    .ciekawe że interesuje cię kto ma udziały -trzeba było bardziej interesować
    się swoją pracą .ciekawość to pierwszy stopień do piekła .Chciałeś ....masz!

  • 3. Data: 2004-05-29 12:13:38
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <c99ukn$n2l$1@news.onet.pl>, leslaw wrote:
> [...]
    > się swoją pracą .ciekawość to pierwszy stopień do piekła .Chciałeś ....masz!

    Bla bla bla. Spółką zarządza zarząd i to od niego dostaje się
    wypowiedzenie. Nie jest istotne, kto ma ile udziałów. Prezes nie musi mieć
    ani jednego promila, żeby zwolnić pracownika.

    Prezes jest jeden.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 4. Data: 2004-05-29 22:06:57
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 14:05:31 +0200, Wojtek naskrobał(a):

    > Witam
    > Dostałem wypowiedzenie w Spółce z o.o. gdzie jest 3 udziałowców (3
    > prezesów),

    no to niewiele wiesz

    > na wypowiedzeniu mam tylko 1 podpis prezesa, który ma 33% udzialu (nie ma
    > wiekszosci).

    dla jednych tylko dla innych 'az'

    > Czy nie powinienem mieć podpisu trzech prezesów? Czy takie wypowiedzenie
    > jest ważne?

    a przekroczył zwykły zarząd? pewnie nie ale spytaj sie zarządu.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl