  • Data: 2018-09-26 23:27:29
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-18 o 22:53, Kviat pisze:

    > To bardzo przyśpieszy postępowanie.
    > Cel zmiany zostanie osiągnięty. Brawo.

    Dostajesz wezwanie bez postanowienia o zwolnieniu, to dzwonisz i pytasz.
    Czasem się dogadujesz z przesłuchującym faktycznie, że Ci postanowienie
    doręczy podczas przesłuchania. Ale jeśli nie chcesz się dogadać, to
    czekasz na postanowienie i składasz zażalenie.

    Jeśli prowadzący wie, ze jesteś chroniony tajemnicą, to postanowienie
    dołącza do wezwania. I wówczas albo przychodzisz, albo żalisz się.
    Prokurator osobiście i tak rzadko przesłuchuje świadków, by ewentualnie
    mógł "do protokołu" kogoś zwolnić. Zmiana ogranicza przesyłanie akt
    pomiędzy prokuratorem i sadem, co zawsze tamuje bieg czynności.
    Przeważnie nikt się na to nie żali.