  • Data: 2018-09-26 23:34:41
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-18 o 19:04, Shrek pisze:

    > Jak się chcesz odwołać od decyzji, która jeszcze nie nastapiła?

    Czy Ty sobie wyobrażasz, że na przesłuchanie świadka przychodzi sąd i
    osobiście rozważa, czy Cię zwolnić, czy nie z tajemnicy? Przecież
    postanowienie musi zostać wydane i przesłane. Tego się nie robi do
    protokołu. Masz tam terminy.

    W praktyce przeważnie prokurator / sąd zleca doręczenie postanowienie
    Policji i wówczas czasem się dogaduje ze świadkiem, ze mu się skan lub
    faks wysyła, a oryginał doręcza na przesłuchaniu. Ale czasem prokurator
    / sąd to sami wysyłają świadkowi.