  • Data: 2018-09-26 19:12:40
    Temat: Re: Tajemnica adwokacka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.09.2018 o 14:18, A. Filip pisze:

    > Dla mnie PiS nie jest poza podejrzeniami o możliwość prób _debilnej_
    > zmiany w prawie do tajemnicy adwokackiej. Tylko że ja ni złamanego wuja
    > nie będę ich (ostro) opierdalał na podstawie cudzych "wrogich domysłów".
    > Na podstawie _tekstu propozycji_ całkiem łatwo jak będzie za co.
    > Po za tym może mieć miejsce klasyczne "polityczne rozpoznanie bojem":
    > rzuca się "bardzo daleko idącą" propozycje (z której się można łatwo
    > wycofać) żeby zdobyć wyczucie ile da się przepchnąć.

    Powiem ci wprost. Pisiory kłamią nawet jak mówią coś oficjalnie na
    posiedzeniu komisji sejmowej, więc im nie wierzę nawet jak coś do
    protokołu mówią. Żródło dostałeś. Jeśli twierdzisz, że jest inaczej to
    napieraj. Na razie to twoje słowo przeciw artykułowi. Nie to żebym
    pismaków jakąś estymą darzył, ale sorry... twoim domniemaniom wierzę
    jeszcze mniej.

    > <cynizm> PiS niby naprawdę chce żeby "po oderwaniu PiS+ od żłoba władzy"
    > adwokatów PiS _łatwo_ było zwalniać z tajemnicy adwokackiej? </cynizm>

    Pis od dawna ma w dupie że ich psucie prawa będzie można wykorzystać
    przeciw nim, jak utracą władzę. Oni nie zamierzają po prostu władzy
    oddawać, chyba że siłą im ją odbiorą.

    Shrek