  • Data: 2007-08-12 16:43:48
    Temat: Re: TVN TURBO - czy moga mnie filmowac ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:f9nbhc$bs1$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy uważasz, że ukazywanie różnego rodzaju błędów (czasem głupoty) w nie
    > ma żadnych wartości edukacyjnych?

    Nawet więcej - uważam, ze ma. tylko, że oni nie tyle pokazują błędy czy
    głupotę, co pastwią się nad kierującym głupimi pytaniami pod pozorem
    kontroli drogowej. Nie mam nic przeciwko ustawieniu na jakimś skrzyżowaniu
    kamery i pokazaniu popełniających wykroczenia, nawet z tablicami
    rejestracyjnymi i twarzami. Ale kontrola drogowa, to kontrola drogowa, a
    nie show.