  • Data: 2007-08-13 10:46:31
    Temat: Re: TVN TURBO - czy moga mnie filmowac ?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f9mviq$p75$1@news.dialog.net.pl Damian / / /
    <w...@...x.c.a.r.p.l> pisze:

    > ja nie chce by ktos mnie filmowal - czy mam prawo "nie chciec".
    Obawiam się, że raczej nic z tego.
    Osobiście próbowałbym żądać od polucjantów przeprowadzenia czynności
    kontrolnych bez obecności osób postronnych. W końcu nawet jeśli istnieje
    możliwość, że popełniłeś wykroczenie to z chwilą kontrolli nie jesteś
    jeszcze winien - o tym nie decyduje polucjant, lecz sąd. Chyba, że się z
    własnej woli przyznasz na miejscu zdarzenia.
    Tylko nie bardzo jest się na co powołać, jak będą chcieli, to sfilmują z
    odległości.

    --
    Jotte