  • Data: 2007-08-13 20:18:32
    Temat: Re: TVN TURBO - czy moga mnie filmowac ?
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w
    > wiadomości news:op.twznthexrgp2nr@sempron...

    > Pouczenie jest równie dobrym prawomocnym zakończeniem postępowania w
    > sprawie o wykroczenie, jak mandat. To nadal są czynności procesowe.

    Wytłumacz to policjantom, którzy musieli wystawić mi mandat za
    przechodzenie na czerwonym świetle (łaskawie zmieniając na przechodzenie
    w miejscu niedozwolonym, bo podobno stawka mandatu jest mniejsza) i
    twierdzili że nie mogą pouczyć, bo ich sprawdzają i nie mogą tak tego
    zostawić z pouczeniem...
    :)

    --
    Pozdrawiam!