  • 31. Data: 2003-12-24 11:21:19
    Temat: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    Świąteczny karp?

    1. bicie na chama
    - młotek: ogłuszenie połączone ze zmiażdżeniem czaszki
    - tasak: odcięcie głowy

    2. bicie - na tchórza - unikanie walki
    - do wanny z karpiem wrzuca się włączona suszarkę do włosów.
    Zaleca się jednak, żeby podczas stosowania tej metody nie
    przebywać we wannie, i upewnić się że podłoga jest sucha.

    3. bicie psychologiczne
    - podchodzi się do wanny, w której beztrosko pływa karp, i
    znienacka pokazuje mu się kalendarz z zakreśloną czerwonym
    pisakiem datą 24 grudnia (99,9% karpi mrze na zawał)

    4. gry wojenne
    - do wanny wrzucasz petardę

    5. bicie damskie
    - wyciągasz korek z wanny i wychodzisz na papierosa

    6. bicie niesportowe
    - idąc do domu z karpiem w siatce udajesz, że niechcący
    wypada ci ta siatka pod nadjeżdżający autobus.

    7. bicie koleżeńskie
    - wypijasz z karpiem flaszkę, i tłumaczysz mu, że on nie ma
    już po co życ, bo jego dziewczyna puszcza się z innym w
    sąsiedniej centrali rybnej.

    pokusze sie o stwierdzenie ,ze pkt 7 jest bardziej niehumanitarny niz 1

    pozdr
    Lukasz

  • 32. Data: 2003-12-24 11:36:09
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widzę Haniu, że doczytałaś już w międzyczasie konstytucję!

    Ja w przeciwieństwie do Ciebie nie wypowiadałam się nieprecyzyjnie i
    odniosłam się jedynie do Twojej uwagi, że zwyczaj nie jest żródlem prawa.
    Polecam wrócić do jakiegoś podręcznika np "historia prawa"

    >Twoja
    > wypowiedź jest typową próbą ratowania swojej reputacji po
    > kompromitującej wypowiedzi. Hehe. Podręcznikowy przypadek.

    Dokładnie to samo pomyślałam o Twojej wypowiedzi na temat dinozaurów i lasów
    tropikalnych. Ze jest glupią próbą ratowania twarzy to totalnym wyglupie

    HaNkA

  • 33. Data: 2003-12-24 11:40:53
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

> [...]
    > wypowiedź jest typową próbą ratowania swojej reputacji po
    > kompromitującej wypowiedzi. Hehe. Podręcznikowy przypadek.

    Za wszelka cene to wlasnie Ty chcesz sobie uratowac reputacje po
    kompromitujacej wypowiedzi ...
    Cale prawo gornicze powstalo na poczatku jako skodifikowanie zwyczajów, praw
    i obowiazkow braci gorniczej ... Zwyczajow ktore wynikly z wielowiekowej
    pracy gornictwa ... Wiec nie mow ze zwyczaj nie jest zrodlem prawa ... Smiem
    twierdzic ze wiekszosc zdrowego prawa wywodzi sie z zwyczajow, doswiadczen,
    pomylek itp... Dopiero prawo prawnicze (taki moj potworek slowny wskazujacy
    na to ze czesc prawa nie zrozumie nikt poza prawnikami, ale tez oni musza z
    czegos zyc i nie twierdze ze nie jest one zdrowe w przeciwienstwie do prawa
    wynikajacego wlasnie z zwyczajow:D

    Ze swiatecznymi pozdrowieniami po zabiciu kilkunastu karpi (tak sie sklada
    ze oprawiam karpie dla calej rodziny, taki juz skrzywiony jestem, a na
    dodatek teraz dowiedzialem sie ze jeszcze wg niektorych powinni mnie scigac
    za przestepstwo rzezi ryb :)) cholera ... )

    Pozdrawia Flashi :)

  • 34. Data: 2003-12-24 11:42:55
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > To proste - postaw się na miejscu karpia, następnie zastanów się jak
    > chciałabyś być uśmiercona :)

    Wcale. Ale pytałam Ciebie jako znawcę tematu i nie doczekałam się
    odpowiedzi. Nadał więc czekam.

    > Uważam, że być może łamie przepisy
    > ustawy.

    " Być może" to trochę za mało aby zacząć wywijać kodeksami. Jakieś dowody?

    > Dlatego własnie w odpowiedzi na taki post należy podać przepisy,

    Przepisy koleżanka Martyna sobie mogła znależć sama. Myślę, ze
    zainteresowałoby ja, co taki wyśmienity prawnik jak Ty uwaza za zabicie
    karpia ze szczególnym okrucieństwem? W końcu bez wyjaśnienia takiego
    kluczowego zagadnienia byłoby cięzko jej oskarżac sąsiada o ową zbrodnię.
    Mam więc nadzieję, że rzucisz snop światla na ten problem.

    > Karpie są niedobre a kurczaki głupie. Zdasz sobie z tego sprawę kiedy
    > karpia skosztujesz a kurczaka spróbujesz wytresować.

    Karpie akurat lubię, na temat inteligencji kurczaków wypowiadac się nie
    będę -uwazasz że jeśli coś nie jest wystarczająco smaczne albo podatne na
    tresurę to ma już mniejsze prawa? Wskazywałoby na to Twoje słowo "nawet" w
    poprzednim poście.

    HaNkA ZaiNtrYgOwAnA

  • 35. Data: 2003-12-24 13:49:25
    Od: bronek <b...@g...pl>

    > Wcale. Ale pytałam Ciebie jako znawcę tematu i nie doczekałam się
    > odpowiedzi. Nadał więc czekam.

    Starałem się odwołać do twojej wyobraźni, ale widzę że jest ciężej niż
    przypuszczałem.

    > " Być może" to trochę za mało aby zacząć wywijać kodeksami. Jakieś dowody?

    Nie denerwuj się ale teraz przeszłaś samą siebie. Czy zacytowanie
    przepisów jest tak straszliwym czynem, że aż trzeba mieć niezbite dowody
    winy? Rozumiem, że dopuki nie ma się pewności należy zaciekle trollować tak?

    > Przepisy koleżanka Martyna sobie mogła znależć sama.

    Nawet osoby odpowiadające na jej post nie miały pojęcia o istnieniu tej
    ustawy a co dopiero osoba, która z prawem nie ma nic wspólnego.

    > Myślę, ze
    > zainteresowałoby ja, co taki wyśmienity prawnik jak Ty uwaza za zabicie
    > karpia ze szczególnym okrucieństwem?

    Z pewnością chciała uciąć sobie poronioną dyskusję z przypadkowymi
    osobami o zabijaniu karpii.

    > W końcu bez wyjaśnienia takiego
    > kluczowego zagadnienia byłoby cięzko jej oskarżac sąsiada o ową zbrodnię.
    > Mam więc nadzieję, że rzucisz snop światla na ten problem.

    Nigdy nie twierdziłem, że ktoś popełnia zbrodnię. Twierdzę tylko, że
    sprawę regulują przepisy i nie ma sensu drugi raz odkrywać Ameryki.

    > Karpie akurat lubię, na temat inteligencji kurczaków wypowiadac się nie
    > będę -uwazasz że jeśli coś nie jest wystarczająco smaczne albo podatne na
    > tresurę to ma już mniejsze prawa?

    Oczywiście, że tak. Powiem nawet więcej - kurczaki są rasą niższą, rasą
    panów zaś są wiewiórki .

    Bronek

  • 36. Data: 2003-12-24 13:49:49
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Poza tym, gdzie z postu początkowego wywnioskowałeś, że ów sąsiad łamie
    > zapisy owej ustawy? Jeśli zabija po kilkanaście karpi rocznie to można
    > domniemywać, że jest w tym już biegły i np odbywa się to jednym celnym
    > ciosem w łebek. To, że pani wegetarianka nazwała to "morderstwem" nie
    znaczy
    > bynajmniej ze facet wrzuca je żywcem do wrzątku albo jeszcze żywe
    porcjuje.

    ROTFL!!!

    Zdrowych, wesołych Swiat i smacznego karpia drogiej kolezance! :-DDD

    pdr
    Olo

  • 37. Data: 2003-12-24 14:00:22
    Od: bronek <b...@g...pl>

    Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:

> [...]
    > tropikalnych. Ze jest glupią próbą ratowania twarzy to totalnym wyglupie

    Polecam konstytucję:

    "Rozdział III
    ŹRÓDŁA PRAWA
    Art. 87.
    1. Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej
    są: Konstytucja, ustawy, ratyfikowane umowy międzynarodowe oraz
    rozporządzenia.
    2. Źródłami powszechnie obowiązującego prawa Rzeczypospolitej Polskiej
    są na obszarze działania organów, które je ustanowiły, akty prawa
    miejscowego."

    Polecam również lekcje z rozumienia wypowiedzi. W szcególności widzę, że
    masz pewne problemy z kontekstem. Musisz wiedzeć, że jeden wyrazy ma
    czasem kilka znaczeń. Czytający powinien włożyć w treść nieco intelektu.
    Przykład: jeżeli piszę, że idę zwiedzać zamek, nie będzie to oznaczało,
    że będe zaglądał komuś w rozporek.
    Jeżeli piszę o źródłach prawa w kontekście ich obowiązywania rozumie się
    przez to źródła prawa powszechnego, nie zaś źródła np. w rozumieniu
    genezy prawa. Swoje posty piszę do ludzi w miarę bystrych dlatego nie
    mam zamiaru wrzucać tam tony zastrzeżeń, dygresji oraz definicji użytych
    wyrazów.

    Bronek

  • 38. Data: 2003-12-24 14:08:14
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Starałem się odwołać do twojej wyobraźni, ale widzę że jest ciężej niż
    > przypuszczałem.

    Ja zaś do Twojej wiedzy lub doświadczenia i jak widzę z tym jest jeszcze
    gorzej niż z moją wyobraźnią. Odpowiedz na proste pytanie przekracza Twoje
    możliwości.

    > . Czy zacytowanie
    > przepisów jest tak straszliwym czynem, że aż trzeba mieć niezbite dowody
    > winy?

    Probowałam Ci już wyjaśnić ale ponieważ nie zrozumiałeś zrobię to ponownie -
    samo cytowanie przepisów nic koleżance Martynie nie da dopóki nie
    sprecyzujesz dla wiadomości nas wszystkich co jest zabijaniem karpia ze
    szczególnym okrucieństwem, a co nie.

    > Rozumiem, że dopuki nie ma się pewności należy zaciekle trollować tak?

    A skąd mam wiedzieć jakie są powody dla których piszesz? [skądinąd polecam
    www.sjp.pwn.pl]

    > Nawet osoby odpowiadające na jej post nie miały pojęcia o istnieniu tej
    > ustawy a co dopiero osoba, która z prawem nie ma nic wspólnego.

    Wiem, że uważasz się za lepszego od kurczaków, ale ciekawe czemu uważasz że
    jesteś jedynym obeznanym w prawie na tej grupie? :-)) > > Myślę, ze

    > Z pewnością chciała uciąć sobie poronioną dyskusję z przypadkowymi
    > osobami o zabijaniu karpii.

    Teraz już wiem, czym się kierujesz zabierając głos w tym wątku:-)

    > Twierdzę tylko, że
    > sprawę regulują przepisy i nie ma sensu drugi raz odkrywać Ameryki.

    A ja ponownie zapytam dla jasności - jak zabija się karpia w sposob zadający
    mu jak najmniej cierpień psychicznych i fizycznych oraz jak należałoby go
    zabić aby zrobić to ze szczególnym okrucieństwem? No i jeszcze kto może
    stwierdzić czy ów karp został zabity w ten czy inny sposob? Coś czuję, że po
    nalotach policji w zwiazku z pirackimi płytkami czeka nas teraz
    przedświateczna kontrola [wyrywkowa oczywiscie] w celu sprawdzenia czy karp
    zabijany jest zgodnie z literą prawa:-)

    > Oczywiście, że tak. Powiem nawet więcej - kurczaki są rasą niższą, rasą
    > panów zaś są wiewiórki .

    Taa, to wiele tłumaczy:-)))

    HaNkA

  • 39. Data: 2003-12-24 14:22:36
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > W szcególności widzę, że
    > masz pewne problemy z kontekstem.

    To nic w porównaniu z Twoimi problemami:-))

    ?Czytający powinien włożyć w treść nieco intelektu.

    Piszący tym bardziej, bo nie sztuka jest wyrażac sie nieprecyzyjnie i
    liczyc na intelekt odbiorcow zastanawiajacych sie "co tez Bronek chcial
    powiedziec":-))

    > że idę zwiedzać zamek, nie będzie to oznaczało,
    > że będe zaglądał komuś w rozporek.

    Nie interesują mnie Twoje upodobania seksualne:-)

    > dlatego nie
    > mam zamiaru wrzucać tam tony zastrzeżeń, dygresji oraz definicji użytych
    > wyrazów.

    Raczej po prostu stać Cię na puste cytowanie przepisów prawa - nie sztuką
    jest nauczyć się czegoś na pamięć- trudniej jest te przepisy interpretowac -
    o co nie mogę się Ciebie doprosić od kilku już postów

    HaNkA UbAWiOnA

    PS. z zalem muszę przerwać tę dyskusję bo po zamordowaniu karpia z zimną
    krwia nadszedl czas na obtoczenie go w bulce itd :-)). [Oszczędzę Ci tych
    makabrycznych szczególów:-)) ]. Wszystkim normalnym rybożercom życzę
    wesolych świat:-))

  • 40. Data: 2003-12-24 14:46:11
    Od: bronek <b...@g...pl>

> [...]

    > krwia nadszedl czas na obtoczenie go w bulce itd :-)). [Oszczędzę Ci tych
    > makabrycznych szczególów:-)) ]. Wszystkim normalnym rybożercom życzę

    Ja też muszę przerwać. Lecę uratować życie kilku karpiom, które znalazły
    się w poważnych tarapatach :)
    Wesołych Świąt!

    SuperkarP [S]