    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Date: Wed, 24 Dec 2003 12:42:55 +0100

    Użytkownik "bronek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsbs2t$6vb$2@inews.gazeta.pl...

    > To proste - postaw się na miejscu karpia, następnie zastanów się jak
    > chciałabyś być uśmiercona :)

    Wcale. Ale pytałam Ciebie jako znawcę tematu i nie doczekałam się
    odpowiedzi. Nadał więc czekam.

    > Uważam, że być może łamie przepisy
    > ustawy.

    " Być może" to trochę za mało aby zacząć wywijać kodeksami. Jakieś dowody?

    > Dlatego własnie w odpowiedzi na taki post należy podać przepisy,

    Przepisy koleżanka Martyna sobie mogła znależć sama. Myślę, ze
    zainteresowałoby ja, co taki wyśmienity prawnik jak Ty uwaza za zabicie
    karpia ze szczególnym okrucieństwem? W końcu bez wyjaśnienia takiego
    kluczowego zagadnienia byłoby cięzko jej oskarżac sąsiada o ową zbrodnię.
    Mam więc nadzieję, że rzucisz snop światla na ten problem.

    > Karpie są niedobre a kurczaki głupie. Zdasz sobie z tego sprawę kiedy
    > karpia skosztujesz a kurczaka spróbujesz wytresować.

    Karpie akurat lubię, na temat inteligencji kurczaków wypowiadac się nie
    będę -uwazasz że jeśli coś nie jest wystarczająco smaczne albo podatne na
    tresurę to ma już mniejsze prawa? Wskazywałoby na to Twoje słowo "nawet" w
    poprzednim poście.

    HaNkA ZaiNtrYgOwAnA