  • 1. Data: 2003-12-23 13:54:22
    Temat: Wojsko - kto za to płaci?
    Od: KaZek <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam problem taki, że wojsko chce mnie wziąć na tzw. krótkotrwałe
    przeszkolenie (dokładnie 5 dni). Kto mi za to zapłaci? Pracodawca -
    chyba nie, bo nie pracuję wtedy dla niego.

    Wojsko? Jak wtedy jest to liczone? Dodam, że na moim utrzymaniu jest
    cała rodzina, żona jest na urlopie wychowawczym. Czy mam prawo w takim
    przypadku domagać się rekompensaty za całe utracone zarobki?

    Kazek

  • 2. Data: 2003-12-23 14:58:00
    Temat: Re: Wojsko - kto za to płaci?
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl>

    o ile pamietam, to my wszyscy - jakoże wojsko wyrównuje utracone korzyści,
    ale chyba jest też limit od którego pokrywają je (tz. przeszkolenie nie
    krótsze niż, i przelicza na dniówki) dokładnie w ustawie o powszechnym
    obowiązku obrony :)