  • 1. Data: 2003-12-23 15:51:26
    Temat: Jak sie jej pozbyc?
    Od: kasia20<K...@i...pl>

    Mam dosc powazny problem.Nie wiem jak pozbyc sie dzikiej lokatorki z
    mieszkania mojego narzeczonego.Przebywa on od roku w Zakladzie
    Karnym w Szwajcarii i sam nie moze nic zalatwic.Osoba ta nie jest tam
    zameldowana, mimo moich i mojego narzeczonego prosb i grozb nie
    chce sie wyprowadzic ,gdyz uwaza ze mieszkanie nalezy sie jej bo byla
    wczesniej w konkubinacie z moim obecnym narzeczonym.Jest to
    mieszkanie lokatorskie,zadluzone na 7 tys a ona nie robi zadnych
    oplat.Zadluzenie spalacam ja bo narzeczony mimo wszystko nie chce
    stracic mieszkania.Chcemy wynajac mieszkanie,ale nie wiemy jak sie
    pozbyc tej osoby.Co moge zrobic??Czy spoldzielnia musi nam pomoc?
    Jesli tak to jak?Jak moge zostac pelnomocnikiem w Polsce mojego
    narzeczonego?Czy narzeczony moze mnie zameldowac na odleglosc?

    -> http://usenet.pomocprawna.info