  • 41. Data: 2003-12-24 14:47:36
    Temat: Re: Święta, karpie i denerwujący sąsiad
    Od: bronek <b...@g...pl>

    > Taa, to wiele tłumaczy:-)))

    A co uważasz, że kurczaki są lepsze?

    Bronek

  • 42. Data: 2003-12-25 20:35:58
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) bronek w wiadomości <bsblnl$hvd$1@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Znęcanie się nad karpiami jest w Polsce co prawda zwyczajowo przyjęte,
    > jednak zwyczaj nie jest źródłem prawa.

    Ale czy III Protokół Dodatkowy do Konwencji Berneńskiej sporządzony w
    Landshutt 18 sierpnia 1889 roku nie uprawnia nas do rytualnych mordów
    zwierząt w "dniach i godzinach określonych regionalnym bądź narodowym
    obyczajem"? ;-)))

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 43. Data: 2003-12-25 20:39:27
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) bronek w wiadomości <bsc8u2$dtl$2@inews.gazeta.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A co uważasz, że kurczaki są lepsze?

    Tak stary, smaczniejsze. Rozumiem, że wolisz wcinać wiewiórki? To
    naprawdę woła o pomstę do nieba!

    --
    Olgierd
    "Gdy wróg zostaje sędzią, sędzia staje się wrogiem", Carl Schmitt

  • 44. Data: 2003-12-26 23:09:30
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Nie klnij jak rozmawiasz z kobieta....jakkolwiek zabawne by nie byly jej
    > zarzuty...

    w ogole nie klnij w rozmowie z kimkolwiek, jakkolwiek zabawne by nie byly
    jego/jej zarzuty
    :]

    --
    wsw

  • 45. Data: 2003-12-28 03:38:22
    Od: "waldek" <x...@o...pl>

    > Jaką rzeź, o czym ty ...piiiip... gadasz... Zacięłaś się jak stara płyta.
    Facet
    > zabił sobie karpia na święta, a Ty weź zajmij się swoimi sprawami i nie
    > wsadzaj nosa w cudze. Są święta, pośpiewaj sobie kolędy lepiej.
    ====
    Ot, i głos rozsądku. Czasy esbecji, szpiclowania i donosicielstwa już,
    kochana, za nami. A jak Ci się co nie widzi, to se golnij sete. Na wzrok
    pomaga i na samopoczucie.

    waldek
    ====

  • 46. Data: 2003-12-28 03:43:52
    Od: "waldek" <x...@o...pl>

> [...]
    > napełnionego solą (tak ze dwa kilo), przykrywa nakrywką i obciąża
    kamieniami
    > (mocne te bestie są) aby "się wysoliły"; Wysolenie polega na tym, że
    > oszalałe, zdychające węgorze, jak węże wiją się dookoła garnka w tej soli
    > świetnie schodzi z nich szlam i śluz pokrywający skórę. I takie, już
    > czyściutkie, patroszy się, nabija przez szczękę na drut i wiesza w
    stalowej
    > beczce nad ogniskiem z szyszek sosnowych. Pycha!
    > Te ogłuszone karpie na balkonie - to pestka, nie rzeźnia.
    ====
    Nie wspominając o krabach, które żywcem do wrzątku się wrzuca :-}

    waldek (desant z pl.rec.kuchnia)
    ====

  • 47. Data: 2003-12-29 20:28:25
    Od: "Yeh" <y...@a...net>

    > ====
    > Nie wspominając o krabach, które żywcem do wrzątku się wrzuca :-}
    >
    > waldek (desant z pl.rec.kuchnia)
    to to nic...
    Bo ja widziałem jak rumunka córeczce wszy pazurami zgniatała...
    BRUDNYMI PAZURAMI!!!!
    zamiast wyczesać je do kulturalnie gdzieś na bok.... aby sobie żyły.....

    ludzie są mięsożerni.i tyle
    czasem bez wyobraźni ale to na dwie strony działa..
    jeden będzie jelenia czy rybke patroszył na żywca inny bił konia w soboty
    a jeszcze inny krzyczał że owsiki giną w g...

    każdy ma swoje sumienie..
    każdy niech siebie pilnuje..
    i broni SWOJEJ rodziny

  • 48. Data: 2003-12-30 06:05:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Yeh" <y...@a...net> napisał w wiadomości

    > każdy ma swoje sumienie..
    > każdy niech siebie pilnuje..
    > i broni SWOJEJ rodziny

    Z tym że schizofrenikom moga odebrać prawa rodzicielskie;)

    Pozdr
    Leszek