  • 1. Data: 2003-12-23 13:56:13
    Temat: prawo konsumenta
    Od: "morfi" <d...@g...pl>

    Witam grupowiczów!!

    W sobote kupilem torbe w galanteri, jednak stwierdziłem że nie będzie mi ona
    potrzebna. Torba jest nieduza. I gdy w poniedziałek chciałem ja oddać to pan
    niedość że na mnie nakrzyczał to jeszcze nie przyjoł jej spowrotem,
    twierdząc że nie może zrobić ma już ją wbitą na kase. Ja posiadam paragon, a
    na torbie w dodatku jest jeszcze cena z kodem towaru. CO zrobić bay
    sprzedawca ją przyjoł i zwrócił pieniązkidokładnie to 46 zł. . Wiem że
    powinien ja przyjąć i napewno może to wycofać z kasy zalanczając do taśmy
    dla fiskusa paragon który wydrukował. Jakim paragrafem się kierować oraz na
    kogo się powoływać, gdzie takie rzeczy można zgłosić ?? Bardzo proszę o
    pomoc.

    Pozdrawiam !!

    Jakub

  • 2. Data: 2003-12-23 13:59:23
    Temat: Re: prawo konsumenta
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik morfi napisał:
> [...]
    > potrzebna. (...) Jakim paragrafem się kierować oraz na
    > kogo się powoływać, gdzie takie rzeczy można zgłosić ?? Bardzo proszę o

    Nie da się w ten sposób odstąpić od umowy sprzedaży.
    Rozmyślenie się nie może być powodem zwrotu.

    pozdrawiam

    marcin

  • 3. Data: 2003-12-23 14:38:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "morfi" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    >. Wiem że
    > powinien ja przyjąć

    A niby dlaczego powinien? To tylko i wylącznie jego dobra wola - nie ma juz
    przepisu nakazującego sprzedawcy przyjąc towar, tylko dlatego ze kupujący
    się rozmyslił [oczywiscie nie liczac zakupów metodą wysyłkową]

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-12-23 15:15:09
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:bs9k3g$jhk$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    kupujący
    > się rozmyslił [oczywiscie nie liczac zakupów metodą wysyłkową...

    ..i sprzedazy zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 5. Data: 2003-12-23 21:33:19
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "morfi" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    Za duzo filmow z USA sie oglada ?

    W Polsce ZTCW nie mozna ot tak sobie odstapic od sprzedazy bo sie rozmyslilo
    MOZE (ale podkreslam) MOZE jest mozliwosc wymiany na cos innego ... ale jako
    ze juz zapewne troche krzykow i zlosci pomiedzy Toba a sprzedawca to nici z
    wymiany, a co dopiero z oddania kasy (ktora tez jest tylko i wylacznie dobra
    wola sprzedawcy) ...