  • 21. Data: 2010-06-06 22:03:38
    Temat: Re: Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    bardzo prosze o nie wyciaganie syfu mi z KFa:P
    dziekuje:)

  • 22. Data: 2010-06-06 22:25:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    w wiadomości news:huh5vk$7od$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > bardzo prosze o nie wyciaganie syfu mi z KFa:P
    > dziekuje:)

    Kurcze. Masz niestety rację. Dałem się sprowokować.

  • 23. Data: 2010-06-07 07:27:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Pomyśl, czemu strzelbę czasem się nazywa "śrutówką" i nie brnij w
    > głupotę - proszę! Chyba, ze sądziłeś, ze do rzutek się breneką strzela.
    > Śpieszę z wyjaśnieniem, że nie, bo byś żadnej szansy trafić nie miał.

    Szansę to by miał ;)

    Astronomicznie małą, ale teoretycznie mógłby trafić :-P

  • 24. Data: 2010-06-07 07:28:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jotte pisze:

    > W końcu są wygrywający w totolotka.
    > Natomiast breneka dobra jest na słonie, nosorożce, bizony,
    > niedźwiedzie, odyńce, a przede wszytkim na Lawę i Płaszczycę.:))

    A powiedz mi to prosto w oczy, kurwo niedojebana...

  • 25. Data: 2010-06-07 09:27:35
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    > Wiele razy strzelałem na strzelnicy z ostrej w ramach zawodów, uczestnicy
    > przyjeżdżali z całej okolicy i nikt ich o pozwolenia nie pytał.
    > Ale organizatorom pod koniec zawodów ilość łusek z ilością wydanej
    > amunicji musiała się zgadzać co do sztuki.

    Bzdura , takie kretyńskie zwyczaje ma tylko policja i wojsko !
    jerzyn

  • 26. Data: 2010-06-07 09:49:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jerzyn" <d...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bzdura , takie kretyńskie zwyczaje ma tylko policja i wojsko !

    Policja co najmniej od 20 lat nie, a wojsko Nigdy do sztuki nie liczyło,
    tylko procentowo mniej więcej musiało się zgadzać. Natomiast przy szkoleniu
    młodzieży liczy się strazły, by ktoś do kieszeni amunicji nie wziął.

  • 27. Data: 2010-06-07 10:22:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jerzyn wrote:

    > Bzdura , takie kretyńskie zwyczaje ma tylko policja i wojsko !
    > jerzyn

    ty oczywiscie wiesz swoje.

  • 28. Data: 2010-06-07 12:25:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Ale organizatorom pod koniec zawodów ilość łusek z ilością wydanej
    > amunicji musiała się zgadzać co do sztuki.

    Obacz "08/15", jeśli ktoś to jeszcze pamięta...

    MJ

  • 29. Data: 2010-06-07 16:04:30
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:huh5vk$7od$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > bardzo prosze o nie wyciaganie syfu mi z KFa:P
    > dziekuje:)

    Przecież nikt cię nie wyciągał??

  • 30. Data: 2010-06-07 20:29:59
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 00:25:21 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Kurcze. Masz niestety rację. Dałem się sprowokować.
    A jednak - może bez tej agresji i przemożnej chęci udowodnienia Ci błedu -
    bierzesz pod uwagę że myśliwskie strzelanie sportowe to nie tylko
    strzelanie śrutem (skeet, trap itp.) do rzutków ale również strzelanie do
    dzika, zająca, jelenia... A tam i brenneki, i 'zwykłe' pociski...

    --
    pozdro
    poreba