  • 11. Data: 2010-06-06 04:59:03
    Temat: Re: Strzelanie na strzelnicy - zezwolenie?
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    news:hudmkm$5s1$1@inews.gazeta.pl...

    > Bez wątpienia masz rację, ale nijak nie jestem w stanie wymyślić, co Twoja
    > odpowiedź ma wspólnego z moim postem.

    A twoja uwaga o śrucie z wątkiem ? ;)

  • 12. Data: 2010-06-06 10:04:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wiadomości news:hudmkm$5s1$1@inews.gazeta.pl...

    > A twoja uwaga o śrucie z wątkiem ? ;)
    Pomyśl, czemu strzelbę czasem się nazywa "śrutówką" i nie brnij w głupotę -
    proszę! Chyba, ze sądziłeś, ze do rzutek się breneką strzela. Śpieszę z
    wyjaśnieniem, że nie, bo byś żadnej szansy trafić nie miał.

  • 13. Data: 2010-06-06 10:23:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hufs48$h3e$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > do rzutek się breneką strzela.
    > Śpieszę z wyjaśnieniem, że nie, bo byś żadnej szansy trafić nie miał.
    Miałby.
    W końcu są wygrywający w totolotka.
    Natomiast breneka dobra jest na słonie, nosorożce, bizony, niedźwiedzie,
    odyńce, a przede wszytkim na Lawę i Płaszczycę.:))

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2010-06-06 10:30:55
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Pomyśl, czemu strzelbę czasem się nazywa "śrutówką" i nie brnij w
    > głupotę - proszę!

    Pytanie brzmiało: "Czy strzelanie z broni myśliwskiej do lotek (czy jak to
    się tam nazywa)
    na przygotowanej strzelnicy wymaga posiadania zezwolenia? "

    Są różne zezwolenia na broń palną w zależności od tego czy to śrut czy
    breneka???
    Nie brnij.......
    Co ma do tego pytania śrut???

    > Chyba, ze sądziłeś, ze do rzutek się breneką strzela.

    Kiedy ja strzelałem z broni palnej, to ty na nocniku równowagę chwytałeś
    ;)))

  • 15. Data: 2010-06-06 12:22:12
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    IMO pozwolenie jest na posiadanie broni oraz na prowadzenie strzelnicy.
    Samo strzelanie nie wymaga pozwolenia
    .
    Jacek

  • 16. Data: 2010-06-06 12:31:11
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > IMO pozwolenie jest na posiadanie broni oraz na prowadzenie strzelnicy.
    > Samo strzelanie nie wymaga pozwolenia

    <mode Tomasik on>
    Ale strzelanie śrutem czy kulą?
    <mode Tomasik off>

    Nie mogłem się powstrzymać, sorki ;)))

  • 17. Data: 2010-06-06 12:56:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > na przygotowanej strzelnicy wymaga posiadania zezwolenia? "
    >
    > Są różne zezwolenia na broń palną w zależności od tego czy to śrut czy

    Pytającemu nie chodzi o zezwolenie na broń, tylko o strzelnicę. Strzelnice
    mają różne homologacje. Nie na każdej strzelnicy można realizować każde
    strzelanie, choćbyś legalnie posiadał daną broń.

    > Nie brnij.......
    > Co ma do tego pytania śrut???
    > Kiedy ja strzelałem z broni palnej, to ty na nocniku równowagę chwytałeś
    > ;)))

    Nie licytujmy się, ale nie sądzę. Poza tym to nie ma nic do rzeczy. Czasem
    długotrwałość nie idzie w wiedzę merytoryczną.

  • 18. Data: 2010-06-06 14:53:30
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Pytającemu nie chodzi o zezwolenie na broń, tylko o strzelnicę. Strzelnice
    > mają różne homologacje. Nie na każdej strzelnicy można realizować każde
    > strzelanie, choćbyś legalnie posiadał daną broń.

    Pytającemu chodzi dokładnie o to o co zapytał. Czy wymagane jest pozwolenie
    na broń aby sobie popykać na strzelnicy. Ty zasugerowałeś, że zależne jest
    to od rodzaju amunicji ( bo jak śrut to......)

  • 19. Data: 2010-06-06 16:35:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pozwolenie na broń aby sobie popykać na strzelnicy. Ty zasugerowałeś, że
    > zależne jest to od rodzaju amunicji ( bo jak śrut to......)

    Pytający dokładnie napisał: "Czy strzelanie z broni myśliwskiej do lotek
    (czy jak to się tam nazywa) na przygotowanej strzelnicy wymaga posiadania
    zezwolenia? Znajomi myśliwi zaprosili mnie na mały turniej, a nie chciałbym
    mieć jakiś problemów z tym związanych." Czy sądzisz, ze Ci myśliwi nie mają
    pozwolenia na broń? Zresztą przyjęta przez Ciebie interpretacja jest
    kompletnie niedorzeczna, bowiem w obrębie strzelnicy osoby strzelajace nie
    muszą mieć pozwolenia na broń w ogóle. Pożyczanie sobie na strzelnicy broni
    jest normalną praktyką. Pozwolenie potrzebne jest na posiadanie broni.

    Natomiast osobna sprawa, to rodzaj strzelania z legalnie posiadanej broni
    realizowany na danej strzelnicy. Te strzelnice mają różne ograniczenia
    techniczne. Strzelnica do rzutek ma inne parametry, niż przykładowo
    sportowa przeznaczona do strzelania dokladnego, albo strzelnica do
    strzelania taktycznego. Skoro - jak piszesz - strzelasz od kilkudziesięciu
    lat, to takie podstawy powinieneś znać, bo to zadna nowość dla osoby
    strzelającej. W wypadku problemu przedstawionego przez pytajacego kluczowe
    znaczenie mają parametry strzelnicy - bo strzelby myśliwi mają.

  • 20. Data: 2010-06-06 18:01:06
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Zresztą przyjęta przez Ciebie interpretacja jest kompletnie niedorzeczna,
    > bowiem w obrębie strzelnicy osoby strzelajace nie muszą mieć pozwolenia na
    > broń w ogóle.

    LOL !!
    Gdzie widzisz moją interpretację??
    Pieprznąłeś głupotę o śrucie i brniesz dalej.