  • 1. Data: 2010-06-04 11:31:10
    Temat: Jakie sa szanse usuniecia slupa energetycznego
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    dzialka ktora jest na sprzedaz posiada w zestawie slup energetyczny
    doprowadzajacy
    prad do wsi, od tego slupa po drodze do transformatora sa lacznie z nim
    jeszcze dwa
    odcinek to okolo 200-300m,

    sytuacje jest taka ze wies sie rozbudowala a nowo powstale dzialki chcac nie
    chcac
    sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?
    do kogo pisac w tej sprawie?

  • 2. Data: 2010-06-04 12:22:17
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Kris pisze:
> [...]
    > nie chcac
    > sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?
    Nie da się raczej usunąć słupa energetycznego, można natomiast wystąpić
    o odszkodowanie. Jeżeli zakład nie wystąpił skutecznie o zasiedzenie
    służebności, możesz wystąpić o odszkodowanie (bezumowne korzystanie) za
    10 lat wstecz. Na pozór sprawa jest prosta.

  • 3. Data: 2010-06-04 12:55:02
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 4 Cze, 13:31, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > chcac
    > sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?

    Czy właściciel zgodził się na lokalizację?

  • 4. Data: 2010-06-04 13:08:57
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "gr" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    On 4 Cze, 13:31, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    > sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?
    > do kogo pisac w tej sprawie?

    Czy właściciel zgodził się na lokalizację?

    dzialka zostala kupiona wczesniej byla rolna i odrolniona

  • 5. Data: 2010-06-04 19:59:57
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 4 Cze, 15:08, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    yqg.googlegroups.com...

    > Czy w a ciciel zgodzi si na lokalizacj ?
    >
    > dzialka zostala kupiona wczesniej byla rolna i odrolniona

    Pytanie brzmialo chyba inaczej. Czy wlasciciel zgodzil sie na
    postawienie tego slupa (aktualny wlasciciel badz poprzedni, jesli
    poprzedni to w jaki sposob zostalo to zalatwione?).
    generalnie - usunac slupa raczej sie nie uda, mozesz dostac kase od ZE
    za korzystanie z ziemi. Szczegoly sa w archiwum, temat wielokrotnie
    poruszany.
    Na marginesie - czy usuniecie tego slupa nie spowoduje braku pradu na
    okolicznych dzialkach?

  • 6. Data: 2010-06-04 20:07:46
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Kris" <n...@w...pl> pisze:
> [...]
    > chcac nie chcac
    > sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?

    Co rozumiesz przez "coś"?
    a) usunięcie słupów z działki "w ogóle"
    b) przestawienie słupa który jest np. fatalnie ustawiony jak na działkę
    budowlaną

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Apostoł ludzkości rzadko pości.

  • 7. Data: 2010-06-04 20:21:41
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-04 13:31, Kris pisze:
> [...]
    > nie chcac
    > sa wsrod lini energetycznej, czy da sie z tym cos zrobic?

    Da się przesunąć słup jeśli pokryjesz wszystkie koszta z tym związane.
    Łącznie z opłatą za wstrzymanie dostaw energii (u mnie 600zł/h)

  • 8. Data: 2010-06-04 22:37:22
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > poruszany.
    > Na marginesie - czy usuniecie tego slupa nie spowoduje braku pradu na

    a tego sie juz nie dowiem bo byly wlasciciel ziemi nie zyje
    dzialki byly rolne odronil je i posprzedawal

    slup pewnie stal za komny i lata lata wstecz nie moglo byc naczej bo
    doprowadza
    prad do wiochy

    chodzi o to by wrzucili kabel w ziemie, da sie?

  • 9. Data: 2010-06-04 22:39:24
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Co rozumiesz przez "coś"?
    > a) usunięcie słupów z działki "w ogóle"

    usuniecie byloby dobre
    no ale prad do wioski jakos musi dojsc

    > b) przestawienie słupa który jest np. fatalnie ustawiony jak na działkę
    > budowlaną

    no jest jest
    ale co z tego ze slup jest jak druty leca mi po przekatnej dzialki?
    pietra postawic sie nie da sensownego

  • 10. Data: 2010-06-04 22:40:39
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "CUT" <C...@C...pl> napisał w wiadomości
    > Da się przesunąć słup jeśli pokryjesz wszystkie koszta z tym związane.
    > Łącznie z opłatą za wstrzymanie dostaw energii (u mnie 600zł/h)

    bez wzgledu na to ze zmieni to pokrycie powierzchni lini do sasiadujacych
    slupow
    inaczej mowiac innym wlascicielom pokryją naczej druty niebo?