  • 21. Data: 2005-03-10 21:19:24
    Temat: Re: Stronniczy sędzia? Jak to możliwe? [długie]
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0qdg1$p9l$6@inews.gazeta.pl...

    > Skąd ta pewność, że nie wykładałem?

    płytki chyba w swoim kibelku. Aby prowadzić wykład trzeba mieć przynajmniej
    dr przed nazwiskiem, na co trzeba sobie zapracować huliganie jeden.

  • 22. Data: 2005-03-10 21:29:53
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
    > Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > płytki chyba w swoim kibelku. Aby prowadzić wykład trzeba mieć przynajmniej
    > dr przed nazwiskiem, na co trzeba sobie zapracować huliganie jeden.

    Skąd ta pewność że nie mam dr przed nazwiskiem?
    Nie każdy ma tak wielkie Ego jak pan dr Grzegorz P. Kruk Ph.D. żeby się
    obnosić ze swoimi wszystkimi tytułami.

    A po drugie wykładać można także w kraju w którym posiadanie dr przed
    nazwiskiem nie jest konieczne by prowadzić wykład, ba, nie jest
    konieczne nawet żeby być tytułowanym profesorem.

    A po trzecie chuligan pisze się przez "ch"

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 23. Data: 2005-03-10 21:38:38
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    > Skąd ta pewność że nie mam dr przed nazwiskiem?
    > Nie każdy ma tak wielkie Ego jak pan dr Grzegorz P. Kruk Ph.D. żeby się
    > obnosić ze swoimi wszystkimi tytułami.

    On się obnosi z tymi tytułami jak torreador z czerwona płachtą przed
    wściekłymi bykami.
    Ludziom nie pokazuje czerwonej płachty, tylko bydłu.

    > A po drugie wykładać można także w kraju w którym posiadanie dr przed
    > nazwiskiem nie jest konieczne by prowadzić wykład, ba, nie jest konieczne
    > nawet żeby być tytułowanym profesorem.

    W Kongo, Ugandzie, Kenii, Peru i Rosji?
    Falkenstein - wykłady dla małp.

    > A po trzecie chuligan pisze się przez "ch"

    tyle wiesz.
    i na tym się twoja wiedza kończy.
    Hugo Wraca Do Polsatu.
    Za przywłaszczenia milionów przez prominentów nie, za oszustwa na Allegro
    nie karają, ale za skrót od tej frazy mogą w Polsce nawet zamordować.

  • 24. Data: 2005-03-10 21:47:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako zeus w wiadomości
    <news:d0qdm3$j4r$1@atlantis.news.tpi.pl> wyjaśniam co następuje:

    > płytki chyba w swoim kibelku.

    Następny troll...

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 25. Data: 2005-03-10 21:50:38
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    zeus napisał(a):
> [...]

    > Za przywłaszczenia milionów przez prominentów nie, za oszustwa na Allegro
    > nie karają, ale za skrót od tej frazy mogą w Polsce nawet zamordować.

    Ziew...
    A lekcje już odrobiłeś?

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 26. Data: 2005-03-10 22:24:22
    Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl>

    > Bo niestety sądząć po poziomie merytorycznym
    z prawa....

    > i kulturalnym jego
    Istnieje pewna korelacja pomiędzy kulturą osobistą a dokonaniami
    naukowymi ale znam z historii wieeele przypadków wspaniałych naukowców
    których maniery hmmm były niezbyt poprawne.

    > wypowiedzi można było wnosić, że może owszem i wykładał na
    > uniwersytecie, ale płytki w łazience :-)
    eee nie przesadzaj
    Nie znasz osiągnięć (czyli sprawy) to nie komentuj.
    Tak jak w sądzie :>
    pozdr. lisu

  • 27. Data: 2005-03-10 22:31:16
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    zeus wrote:
    > płytki chyba w swoim kibelku. Aby prowadzić wykład trzeba mieć przynajmniej
    > dr przed nazwiskiem, na co trzeba sobie zapracować huliganie jeden.

    Nie trzeba osobiście uczęszczałem na wykład, który prowadził mgr.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 28. Data: 2005-03-11 01:34:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zeus wrote:

    > A czemu "doktora" w cudzysłowie? Tamten naprawdę miał i ma zachodni
    > doktorat.

    Jaaasne. A ja jestem dziedzicznym Imperatorem Ziemi ;->

  • 29. Data: 2005-03-11 05:46:24
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    wiadomości news:d0qsk0$qs3$4@opal.futuro.pl...

    > Jaaasne. A ja jestem dziedzicznym Imperatorem Ziemi ;->

    Tak właśnie myślałem, że stoisz często przed lustrem i sobie to wmawiasz.

  • 30. Data: 2005-03-11 06:36:52
    Od: "zeus" <z...@h...pl>

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Skąd ta pewność, że nie wykładałem?

    Wyobrażam sobie ten twój wykład. Wychodzisz i mówisz zapewne młodym ludziom
    tak:
    "Macie być uczciwi i sprawiedliwi!"
    [..]
    "Nie bierzcie przykładu z członków rządu, którzy są nietykalni, bo was
    doścignie prawo i zniszczy nawet za mówienie prawdy i swobodne wypowiedzi.
    Pamiętajcie !, że prawo jest ponad wami a jeżeli odważycie się coś
    powiedzieć głośno o tym że jest coś nie tak będą was niszczyć jak niszczyli
    innych. Patrzcie na dr Kruka, który już nic nie pisze, bo załatwili go
    anonimowym donosem do rektora jego uczelni. Złożył go wierny naszej sprawie
    niszczenia Polaków mkarwan. Was też tak załatwią, jeżeli będziecie
    podskakiwać."
    [..]
    dalej mówisz pewnie to co tu piszesz:
    "Żeby wyjaśnić: W rozumieniu radiorydzyjnych narodowców ja nie jestem
    Polakiem więc proszę mnie za takiego nie uważać."
    [..]
    A o Polakach mówisz:
    "Bo na pl.soc.polityka już ich nie widać tak gęsto i dziewięciu na
    dziesięciu po lekkim nadepnięciu popiskuje: "Żydzi!", "SLD=KGB", "precz
    z komuną" :-)"

    Któż mógłby się tak dobrze ubawić gnębieniem Polaków jak ty Falkenstein?
    Chyba jeszcze tylko synuś SSmana, który w Polsce chciał preparować zwłoki
    Polaków z tęsknoty po opowieściach jego taty o tym jak to było ekstra
    niszczyć Polaków w Oświęcimiu i robić z nich abażury, szczotki i mydło..