  • 1. Data: 2005-03-10 19:12:59
    Temat: kredyt a wojsko
    Od: "zefert" <z...@o...pl>

    chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie ze splata kredytu lub rat w momencie gdy
    podczas splacania zostane powolonay do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej.

  • 2. Data: 2005-03-10 19:21:36
    Temat: Re: kredyt a wojsko
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie ze splata kredytu lub rat w
    momencie gdy
    > podczas splacania zostane powolonay do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej.

    A jakim to cudem dostales kredyt ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-03-10 20:03:50
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    zefert napisał(a):

    > chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie ze splata kredytu lub rat w momencie gdy
    > podczas splacania zostane powolonay do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej.

    Nic. Spłacasz nadal

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2005-03-10 20:04:21
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A jakim to cudem dostales kredyt ?

    Uważasz to za cud? :)))

    Wiele banków daje takim osobom bez najmniejszego problemu kredyt

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2005-03-10 20:09:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    zefert napisał(a):
    > chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie ze splata kredytu lub rat w momencie gdy
    > podczas splacania zostane powolonay do odbycia zasadniczej sluzby wojskowej.

    Po pierwsze wystarczy:
    http://groups.google.pl/groups?q=kredyt+wojsko&hl=pl
    &btnG=Szukaj+z+Google%21

    i juz znasz teoretyczna odpowiedz.

    Praktyczna jest taka, ze nic sie nie dzieje, bo nie dostales wogole tego
    kredytu...
    Niestety jak to w zyciu bywa przyznanie komukolwiek "odgornych"
    przywilejow finansowych na ktore ktos konkretny musi lozyc zazwyczaj
    owocuje tym, ze ten teoretycznie uprzywilejowany ma gorzej niz by tego
    przywileju wogole nie mial.

  • 6. Data: 2005-03-10 20:16:02
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > chcialbym sie dowiedziec co dzieje sie ze splata kredytu lub rat w
    > momencie gdy
    > podczas splacania zostane powolonay do odbycia zasadniczej sluzby
    > wojskowej.

    Bank ma obowiązek zawiesić spłatę rat na okres służby wojskowej, natomiast
    wojsko pokrywa odsetki za ten czas. W praktyce biedne wojsko zwalnia takie
    osoby z obowiązku odbycia służby.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 7. Data: 2005-03-10 20:17:13
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Tomasz Pyra napisał(a):

    > Praktyczna jest taka, ze nic sie nie dzieje, bo nie dostales wogole tego
    > kredytu...

    Opowiadasz. Wystarczy zapoznać się z ofertą Żagla na przykład

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2005-03-11 10:28:02
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Bank ma obowiązek zawiesić spłatę rat na okres służby wojskowej, natomiast
    > wojsko pokrywa odsetki za ten czas. W praktyce biedne wojsko zwalnia takie
    > osoby z obowiązku odbycia służby.

    Czyli mamy najprostszy sposób na uniknięcie woja?

    Ciekawe...

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 9. Data: 2005-03-11 10:51:36
    Od: Bartosz 'Beerman' Mierzwiak <b...@w...pl>

    On Thu, 10 Mar 2005 20:16:02 GMT, Beniamin <b...@c...pl> wrote(a):

    > Bank ma obowiązek zawiesić spłatę rat na okres służby wojskowej, natomiast
    > wojsko pokrywa odsetki za ten czas. W praktyce biedne wojsko zwalnia takie
    > osoby z obowiązku odbycia służby.

    Możesz podać podstawe prawną powyższego ?

    B.

  • 10. Data: 2005-03-11 11:10:36
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Czyli mamy najprostszy sposób na uniknięcie woja?

    Jeśli uda się dostac kredyt. Ja np. dostałem kredyt na samochód w wieku 20
    lat mimo, że książeczki wojskowej nie odebrałem do dzisiaj. Nikt się nie
    pytał o wojsko (PKO SA), ale teraz podobno jest trudniej.

    Pozdrawiam,
    Beniamin