    From: "zeus" <z...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stronniczy sędzia? Jak to możliwe? [długie]
    Date: Fri, 11 Mar 2005 07:36:52 +0100

    Użytkownik "Otto Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d0qdg1$p9l$6@inews.gazeta.pl...

    > Skąd ta pewność, że nie wykładałem?

    Wyobrażam sobie ten twój wykład. Wychodzisz i mówisz zapewne młodym ludziom
    tak:
    "Macie być uczciwi i sprawiedliwi!"
    [..]
    "Nie bierzcie przykładu z członków rządu, którzy są nietykalni, bo was
    doścignie prawo i zniszczy nawet za mówienie prawdy i swobodne wypowiedzi.
    Pamiętajcie !, że prawo jest ponad wami a jeżeli odważycie się coś
    powiedzieć głośno o tym że jest coś nie tak będą was niszczyć jak niszczyli
    innych. Patrzcie na dr Kruka, który już nic nie pisze, bo załatwili go
    anonimowym donosem do rektora jego uczelni. Złożył go wierny naszej sprawie
    niszczenia Polaków mkarwan. Was też tak załatwią, jeżeli będziecie
    podskakiwać."
    [..]
    dalej mówisz pewnie to co tu piszesz:
    "Żeby wyjaśnić: W rozumieniu radiorydzyjnych narodowców ja nie jestem
    Polakiem więc proszę mnie za takiego nie uważać."
    [..]
    A o Polakach mówisz:
    "Bo na pl.soc.polityka już ich nie widać tak gęsto i dziewięciu na
    dziesięciu po lekkim nadepnięciu popiskuje: "Żydzi!", "SLD=KGB", "precz
    z komuną" :-)"

    Któż mógłby się tak dobrze ubawić gnębieniem Polaków jak ty Falkenstein?
    Chyba jeszcze tylko synuś SSmana, który w Polsce chciał preparować zwłoki
    Polaków z tęsknoty po opowieściach jego taty o tym jak to było ekstra
    niszczyć Polaków w Oświęcimiu i robić z nich abażury, szczotki i mydło..