  • 1. Data: 2005-03-10 17:58:46
    Temat: ile urlopu gdy stuknie 10 rok pracy
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Witam,

    Ile urlopu mi przysługuje w 2005 roku, gdy 1 marca minął 10 rok pracy
    dodatkowe informacje: Byłem zatrudniony na czas określony od marca 2004
    do 31 grudnia 2005 to był mój 9 rok pracy, dostałem i wykorzystałem 18
    dni urlopu w 2004 (liczone z proporcji). 1 stycznia 2005 podpisałem
    umowę z tą samą firmą na czas nieokreślony i w tym roku nie byłem
    jeszcze na urlopie.

    Art. 154.48 [Wymiar urlopu]
    § 1. Wymiar urlopu wynosi:
    1) 20 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony krócej niż 10 lat,
    2) 26 dni - jeżeli pracownik jest zatrudniony co najmniej 10 lat.
    § 2. Wymiar urlopu dla pracownika zatrudnionego w niepełnym wymiarze
    czasu pracy ustala się proporcjonalnie do wymiaru czasu pracy tego
    pracownika,
    biorąc za podstawę wymiar urlopu określony w § 1; niepełny dzień urlopu
    zaokrągla się w górę do pełnego dnia.
    § 3. Wymiar urlopu w danym roku kalendarzowym, ustalony na podstawie
    § 1 i 2, nie może przekroczyć wymiaru określonego w § 1.

    Prośba o pomoc

    J.X.

  • 2. Data: 2005-03-10 19:20:04
    Temat: Re: ile urlopu gdy stuknie 10 rok pracy
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    W zależności od tego jaką szkołę ukończyłeś, to urlop Ci się już dawno
    należy w pełnym wymiarze. Doczytaj dalsze przepisy

    Pozdrawiam
    Anducha

  • 3. Data: 2005-03-11 07:48:50
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > Ile urlopu mi przysługuje w 2005 roku, gdy 1 marca minął 10 rok pracy
    > dodatkowe informacje: Byłem zatrudniony na czas określony od marca 2004
    > do 31 grudnia 2005

    chyba 2004

    to był mój 9 rok pracy,

    Twoj 9 rok pracy mija w marcu 2005

    dostałem i wykorzystałem 18
    > dni urlopu w 2004 (liczone z proporcji). 1 stycznia 2005 podpisałem
    > umowę z tą samą firmą na czas nieokreślony i w tym roku nie byłem
    > jeszcze na urlopie.

    w tym roku masz 20dni
    10 lat mija Ci w marcu 2006
    Kurcze 8 lat studiuow + 2 lata. Czy pracujesz juz 2 lata ????? To chyba
    latwo policzyc

  • 4. Data: 2005-03-11 07:49:33
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > W zależności od tego jaką szkołę ukończyłeś, to urlop Ci się już dawno

    Maksymalnie 8lat za studia .. Wiec w jaki sposob juz od dawna, skoro pracuje
    od roku.

  • 5. Data: 2005-03-11 17:14:41
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

    > w tym roku masz 20dni
    > 10 lat mija Ci w marcu 2006
    > Kurcze 8 lat studiuow + 2 lata. Czy pracujesz juz 2 lata ????? To
    > chyba latwo policzyc

    w marcu minął mi 10 rok pracy. Nie podałem że pracuję od marca 2003 i
    miałem kilka umów na czas okerślony bo napisałem, że miną 10 rok pracy,
    a ostani okres zatrudnienia podałem tak na wszelki wypadek gdyby miało
    to jakieś znaczenie ze względu na te 18 dni urlopu które wykorzystałem w
    zeszłym roku.
    Mamy tu do czynienia z przełomem lat pracy ponieżej 10 lat i powyżej 10
    lat. Gdybym ukończenie 10 lat pracy przypadało 31 grudnia to wiedziałbym
    że od 1 stycznia będę już miał 10 lat przepracowane i 26 dni urlopu by
    mi się należało, a tak to jest problem z tymi 2 miesiącami (styczeń i
    luty). Albo załóżmy taką sytuację, że 10 lat mija mi 15 grudnia 2005 to
    ile wtedy przysługuje mi urlopu w 2005?

    J.X.

  • 6. Data: 2005-03-11 18:32:08
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,

    ponieważ masz umowę o pracę na czas nieokreślony i 10 lat stażu do
    urlopu wypoczynkowego, to przysługuje Ci 26 dni urlopu wypoczynkowego
    za 2005 r.

    > (...) Albo załóżmy taką sytuację, że 10 lat mija mi 15 grudnia 2005
    > ile wtedy przysługuje mi urlopu w 2005?

    Też 26 dni, jeżeli umowa o pracę jest na czas nieokreślony.

    Pozdrawiaqm

    --
    wa

  • 7. Data: 2005-03-14 10:35:04
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    sorrki.. w takim razie masz 26 dni przy czym 6 od marca dopiero