  • 21. Data: 2003-05-10 08:53:38
    Temat: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Użytkownik "Kasek" napisał:

    > Dura lex sed lex. Ale prawo jest tez debilne.
    > Dlaczego w Polsce 0,2 promila - koniec prawka,
    > 0,5 promila - ciezki przestepca

    nie cięzki przestępca tylko ogolnie przestępstwo i dobrze w polsce z takim
    stanem drog ilosc wypadkó i zabitych w wyniku ich osob jest za duza
    dla mnie rownie dobrze mogłby byc całkowity zakaz.

    > A w Francji, Portugalii, etc - do 0,8 promila - w normie ! ? ! ? !

    zapewne to dla nich podow do dumy
    chore!!!!!!!!

    Paweł
    p...@t...net

  • 22. Data: 2003-05-10 08:55:02
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Użytkownik "Artur Golanski" napisał w wiadomości

    > Nie ma przeciwskazań prawnych (są to nowe uprawnienia)

    > Nie, ponieważ PJ kat. A nie zostanie ci wydane oddzielnie.
    > Możesz mieć tylko jeden dokument (łączne uprawnienia).
    > Będziesz więc musiał poczekać do czasu, aż minie okres kary.

    proponuje jak ktos nie jest pewnien rozwiazanie niech nie pisze takich
    propozycji

    Paweł
    p...@t...net

  • 23. Data: 2003-05-10 12:46:16
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    luk@s napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <b9e9n3$eu8$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Witam,
    >
    > Stracilem Prawo Jazdy kat. B. Dokument zabrano mi z powodu jazdy w stanie
    > nietrzezwym. Na rok czasu.
    >
    > Mam pytanie. Czy moge w tej sytuacji zdawac prawo jazdy na motor? Jak mowi o
    > tym prawo? Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?

    Pytanie pomocnicze?

    Czy przypadkiem nie orzeczono zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych
    a zabrano ci prawo jazdy kat. B ponieważ tylko takie posiadałeś?

    Z tego co się orientuję to w takich przypadkach pozostawienie uprawnień
    na daną kategorię nystepuje tylko w szczególnych przypadach, np. gdy
    zostanie zatrzymany rolnik kierujący samochodem lub motocyklem po
    wpływem alkocholu pozostawia mu się uprawnienie kategorii T ponieważ są
    one mu niezbędne do prowadzenia gospodarstwa rolnego.

    Pozdrawiam.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 24. Data: 2003-05-10 16:39:23
    Od: Kasek <k...@f...onet.pl>

    On Sat, 10 May 2003 10:53:38 +0200, "Paweł" <p...@t...net>
    wrote:

    >nie cięzki przestępca tylko ogolnie przestępstwo i dobrze w polsce z takim
    >stanem drog ilosc wypadkó i zabitych w wyniku ich osob jest za duza
    >dla mnie rownie dobrze mogłby byc całkowity zakaz.

    A ja chcialbym moc wypic lampke wina do posilku.
    Jednak w sytuacji wysrubowanych polskich
    norm nie praktykuje nawet cukierka z alkoholem, jak
    gdzies jade.

    >zapewne to dla nich podow do dumy
    >chore!!!!!!!!

    No niby producenci win wywalczyli.
    Ale (z punktu widzenia medycznego) dlaczego tam moge
    kulturalnie napic sie piwa lub lampki wina do obiadu i jechac
    do domu? W Polsce tez bym chcial.
    Gdyby bylo chociaz 0,6 promila, ale 0,2!!!! 0,5!!!!
    To jest chore. W rzeczywistosci zwykle niewyspanie
    jest znacznie gorsze niz te 0,8 promila.

  • 25. Data: 2003-05-10 18:11:29
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w
> [...]
    > wpływem alkocholu pozostawia mu się uprawnienie kategorii T ponieważ są
    > one mu niezbędne do prowadzenia gospodarstwa rolnego.

    nieprawda jak ma zakaz na wszystkie kategorie nie oddam mu prawa jazdy na T

    Paweł
    p...@t...net

  • 26. Data: 2003-05-10 19:32:58
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Paweł napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <b9jfaf$pvi$1@Gambit.Gubernat.NET>:

    > nieprawda jak ma zakaz na wszystkie kategorie nie oddam mu prawa jazdy na T

    Zgadza się, chyba niezbyt jasno napisałem, ale spotkałem się osbiście z
    kilkoma wypadkami gdzie pozostawiano kierowcy uprawnienia kategori T,
    czyli zakaz nie dotyczył wszystkich kategorii.

  • 27. Data: 2003-05-10 21:44:50
    Od: "Paweł" <p...@t...net>

> [...]

    > kilkoma wypadkami gdzie pozostawiano kierowcy uprawnienia kategori T,
    > czyli zakaz nie dotyczył wszystkich kategorii.

    sad decyduje na jakie kategorie czy na okreslone czy na wszystkie
    wydziały komunikacji tylko wykonuja wyroki

    Paweł
    p...@t...net

  • 28. Data: 2003-05-11 06:10:21
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    wrote:

    To jest chore. W rzeczywistosci zwykle niewyspanie
    jest znacznie gorsze niz te 0,8 promila.

    nikt tez nie bada stezenia nikotyny we krwi i innych srodkow (rutynowo), nie
    bada kierowcow na poziom agresji, nie sprawdzi sie stanu emocjonalnego i
    zmeczenia
    uczepiono sie alkoholu jako zla nadrzednego i juz problem np dziur w jezdni
    sie oddala, winni wypadkow sa pijani kierowcy a wszyscy inni sa cacy
    nie popieram pijanstwa za kierownica ale w pelni sie zgadzam, ze nasze normy
    sa zbyt rygorystyczne

  • 29. Data: 2003-05-13 23:33:30
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    luk@s wrote:
    > Witam,
    >
    > Stracilem Prawo Jazdy kat. B. Dokument zabrano mi z powodu jazdy w
    > stanie nietrzezwym. Na rok czasu.

    jestes zerem....

  • 30. Data: 2003-05-14 08:06:54
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>