  • 1. Data: 2003-05-08 15:36:33
    Temat: kto ponosi koszty
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    co z kosztami przesylki ? jezeli wyslali mi popsute ze sklepu(jest gwarancja
    rok) a mialo byc sprawdzone i sprawne bo tak sobie zyczylem przy zamowieniu
    gdyz nie mieszkam w tamtym miejscu zreszta przed wysylko bez tego powinni
    sprawdzic

    Grzesiek

  • 2. Data: 2003-05-08 16:07:43
    Temat: Re: kto ponosi koszty

    "grzegorz" <s...@s...pl> wrote in message news:b9dtl4$6sa$1@news.onet.pl...
> [...]
    zamowieniu
    > gdyz nie mieszkam w tamtym miejscu zreszta przed wysylko bez tego powinni

    art. 8.2 ustawy o sprzedaży konsumenckiej.
    Teoretycznie sprzedawca, powinienes zażądać zwrotu kosztów przesyłki razem z
    reklamacją.
    Ja właśnie koresponduję sobie o 8 zł za bilet za przywiezienie butów do
    sklepu.
    Wyjdzie z tego niezła komedia.