  • From: MariuszR <m...@n...post.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stracilem Prawo Jazdy kat. B , czy moge... ?
    Date: Sat, 10 May 2003 14:46:16 +0200

    luk@s napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości <b9e9n3$eu8$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Witam,
    >
    > Stracilem Prawo Jazdy kat. B. Dokument zabrano mi z powodu jazdy w stanie
    > nietrzezwym. Na rok czasu.
    >
    > Mam pytanie. Czy moge w tej sytuacji zdawac prawo jazdy na motor? Jak mowi o
    > tym prawo? Czy podczas tego okresu moge poruszac sie po drogach motorem?

    Pytanie pomocnicze?

    Czy przypadkiem nie orzeczono zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych
    a zabrano ci prawo jazdy kat. B ponieważ tylko takie posiadałeś?

    Z tego co się orientuję to w takich przypadkach pozostawienie uprawnień
    na daną kategorię nystepuje tylko w szczególnych przypadach, np. gdy
    zostanie zatrzymany rolnik kierujący samochodem lub motocyklem po
    wpływem alkocholu pozostawia mu się uprawnienie kategorii T ponieważ są
    one mu niezbędne do prowadzenia gospodarstwa rolnego.

    Pozdrawiam.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498