  • 1. Data: 2018-04-06 12:25:37
    Temat: Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    ,,Lux Veritatis" księdza Rydzyka miesięcznie otrzymuje od PIS 36,9 tys.
    złotych.

    http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/wiemy-ile-rydzy
    k-miesiecznie-dostaje-od-kaczynskiego_1047898.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-04-08 10:50:29
    Od: f...@g...com

    > W styczniu media ujawniły, że toruński redemptorysta dostał od bezdomnego
    > dwa samochody.

    I 15 helikopterów których nikt nie widział.

    Możesz uzasadnić dlaczego francuzom należała się dotacja w toruniu na geotermię,
    a rydzyka należało traktować jako wroga?

  • 3. Data: 2018-04-08 20:04:01
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 10:50, f...@g...com pisze:

    > I 15 helikopterów których nikt nie widział.
    >
    > Możesz uzasadnić dlaczego francuzom należała się dotacja w toruniu na geotermię,
    > a rydzyka należało traktować jako wroga?

    Jacy Francuzi dostali dotacje na geotermię w Toruniu?
    Może jakiś link?

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2018-04-08 22:28:43
    Od: z <...@...pl>

    https://wiadomosci.wp.pl/kulisy-dotacji-dla-ojca-ryd
    zyka-uderzy-we-francuska-korporacje-6162943600228481

    Pierwszy z brzegu.

    Ale to WP jest więc pewnie tendencyjny ;-)

  • 5. Data: 2018-04-08 23:49:51
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-08 o 22:28, z pisze:
    > https://wiadomosci.wp.pl/kulisy-dotacji-dla-ojca-ryd
    zyka-uderzy-we-francuska-korporacje-6162943600228481

    > Pierwszy z brzegu.
    >
    > Ale to WP jest więc pewnie tendencyjny ;-)

    No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2018-04-09 07:46:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-08 o 23:49, Sonn pisze:
    > No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

    Jak jesteś taki ciekawy to drąż dalej. Ja się dowiedziałem że ten
    paskudny Rydzyk był cokolwiek szykanowany a teraz odczują to zwykli
    obywatele po kieszeniach.
    Ale przecież propaganda antykościelna ma długie macki

    Żałość

  • 7. Data: 2018-04-09 13:21:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > I 15 helikopterów których nikt nie widział.
    >
    > Możesz uzasadnić dlaczego francuzom należała się dotacja w toruniu na geotermię,
    > a rydzyka należało traktować jako wroga?

    Teraz tu przylazłeś Zasrany Urynale popisywać się wrodzonym idiotyzmem?

    --
    Sonn

  • 8. Data: 2018-04-09 13:23:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 07:46, z pisze:

> [...]
    > obywatele po kieszeniach.
    > Ale przecież propaganda antykościelna ma długie macki

    Żałość, to powtarzanie za Zasranym Urynałem zmyślonych przez niego
    zapewne głupot.

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2018-04-09 14:31:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 8 Apr 2018 23:49:51 +0200, Sonn napisał(a):

    > No i gdzie tam napisano, że EDF dostała dotację i w jakiej wysokości?

    Nigdzie, ale - jak trafnie zauważył kol. RadoslawF - należy "obrzucać
    gównem cały czas a coś na pewno się przyklei".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 10. Data: 2018-04-09 16:12:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 14:31, Olin pisze:

    > Nigdzie, ale - jak trafnie zauważył kol. RadoslawF - należy "obrzucać
    > gównem cały czas a coś na pewno się przyklei".

    I to właśnie zawsze robi Zasrany Urynał, który teraz tu przylazł z pręga
    popisywać się swoją głupotą

    --
    Sonn