  • 11. Data: 2018-04-09 19:22:49
    Temat: Re: Stała, miesięczna płaca od Prawa i Sprawiedliwości.
    Od: f...@g...com

    użytkownik Sonn napisał:

    > I to właśnie zawsze robi Zasrany Urynał, który teraz tu przylazł z pręga
    > popisywać się swoją głupotą

    czerwiec 2015.
    257 mln zł.

    +

    październik 2017
    UOKiK wydał zgodę na przejęcie przez PGE kontroli nad EDF Polska od francuskiej
    państwowej spółki.

    To ile rydzyk dostał? 20mln czy 30? Czemu w tivi nikt nie kwiczał
    w 2015 jak francuzi dostali 10x więcej?

  • 12. Data: 2018-04-09 20:11:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik franek.zyto napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >francuskiej państwowej spółki.
    >To ile rydzyk dostał? 20mln czy 30? Czemu w tivi nikt nie kwiczał

    Bo trudno to nazwac "dostali".
    Sprzedaz/kupno udzialow jak rozumiem.

    No i PGE to nie "budzet Panstwa".

    I mowisz ze jak sie skonczylo - przejeli i podniesli ceny ?

    J.

  • 13. Data: 2018-04-09 20:37:33
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-09 o 19:22, f...@g...com pisze:

> [...]
    państwowej spółki.

    > To ile rydzyk dostał? 20mln czy 30? Czemu w tivi nikt nie kwiczał

    Ty w ogóle półgłówku rozumiesz co piszesz? Przejęcie przez PGE części
    francuskiej firmy działającej w Polsce nazywasz dotacją na geotermię?
    Jednak jesteś głupszy niż nocnik

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2018-04-09 22:30:58
    Od: f...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2018 20:11:12 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik franek.zyto napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bo trudno to nazwac "dostali".
    > Sprzedaz/kupno udzialow jak rozumiem.

    Nic nie kapujesz tak samo jak Słońńu.
    Dotacja od państwa w 2015 na 257mln kiedy była jeszcze francuska.

    Drugie wkleiłem żeby pokazać kto dostał (francuzi). Przejęcie przez PGE było później.

  • 15. Data: 2018-04-09 23:16:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 13:30:58 -0700 (PDT), f...@g...com
    napisał(a):

    oglegroups.com...

    > Nic nie kapujesz tak samo jak Słońńu.
    > Dotacja od państwa w 2015 na 257mln kiedy była jeszcze francuska.

    Ale gdzie jakis link na temat tej dotacji ?

    Owszem, mozna wyczytac, ze udzialowcem w torunskiej EC jest PIR ...
    ale czy to dotacja, skoro powoduje udzial w zyskach ?

    J.