  • 1. Data: 2018-04-03 21:07:48
    Temat: sluzebnosc przejazdu czy inny czort?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    w sumie to nawet nie wiem o co pytac, wiec opisze sytuacje i moze ktos
    mnie oswieci...

    byla sobie dzialka przeznaczona w planie dzialanosc, polozona kolo
    torowiska, miasto zdecydowalo sie ja sprzedac, byl przetarg, dzialka
    zostala sprzedana

    dzialka nie miala dostepu do drogi publicznej ale wlasciciel dzialki
    dostal pozwolenie na budowe dwoch zjazdow z drogi gminnej przez mini
    dzialke polozona pomiedzy droga w wspomniana dzialka

    co (chyba) wazne dzialka przecinana przaz zjazdy w tamtym czasie tez
    nalezala do miasta, ale z jakiegos powodu nie byla przeznaczona na sprzedaz

    zjazdy zostaly wykonane, po kilku latach miasto wystawilo na sprzedaz
    mini dzialke w zaporowej cenie a po braku chetnych kolejny raz w cenie
    smiesznie niskiej i znalazl sie jakis kupujacy

    czy i co wlasciciel pierwszej wspomnianej dzialki (nie przylegajacej do
    drogi) powinien zrobic zeby ograniczyc potencjalne wybryki wlasciciela
    mini dzialki ktory wpadl na pomysly szlabanow, wysokich oplat i zmian
    usytuowania dojazdow?

  • 2. Data: 2018-04-04 18:24:54
    Temat: Re: sluzebnosc przejazdu czy inny czort?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-04-18 o 21:07, m4rkiz pisze:
> [...]
    > dostal pozwolenie na budowe dwoch zjazdow z drogi gminnej przez mini
    > dzialke polozona pomiedzy droga w wspomniana dzialka

    W jakiej formie jest to pozwolenie?

> [...]
    > mini dzialke w zaporowej cenie a po braku chetnych kolejny raz w cenie
    > smiesznie niskiej i znalazl sie jakis kupujacy

    Kilka lat, to tak dokładnie ile? Bo to istotne.

> [...]
    > drogi) powinien zrobic zeby ograniczyc potencjalne wybryki wlasciciela
    > mini dzialki ktory wpadl na pomysly szlabanow, wysokich oplat i zmian

    Wystąpić do sądu o służebność przejazdu, tylko bez odpowiedzi na
    powyższe pytania trochę trudno konstruktywnie poradzić.

  • 3. Data: 2018-04-04 19:52:55
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-04 18:24, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    w 2013

    > W jakiej formie jest to pozwolenie?

    decyzja burmistrza z 2013

    > Kilka lat, to tak dokładnie ile? Bo to istotne.

    druga dzialka sprzedana zostala w zeszlym roku

  • 4. Data: 2018-04-04 20:24:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-04-18 o 19:52, m4rkiz pisze:

    > decyzja burmistrza z 2013

    Możesz treść tej decyzji gdzieś pokazać?

  • 5. Data: 2018-04-04 20:40:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    https://ibb.co/eaYEnH

  • 6. Data: 2018-04-05 21:02:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-04-18 o 20:40, m4rkiz pisze:

    > https://ibb.co/eaYEnH

    Moim zdaniem taka decyzja stanowi de facto służebność przejazdu i
    należałoby to ujawnić w księdze wieczystej. Sprawdzałeś w księdze tamtej
    działki?

  • 7. Data: 2018-04-09 21:28:59
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-05 21:02, Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem taka decyzja stanowi de facto służebność przejazdu i
    > należałoby to ujawnić w księdze wieczystej. Sprawdzałeś w księdze tamtej
    > działki?

    sprawdzalem, wpisow brak