    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Date: Tue, 1 Sep 2020 22:03:20 +0200

    dyskusyjnych:5f4ea07f$0$554$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 01.09.2020 o 21:10, J.F. pisze:

    >Przekroczenie uprawnień też jest przestępstwem. Po prostu innym.

    Ale jakims takim malutkim. Nie brzmi jak zabojstwo.

    >Wywodzisz kretyńskie wnioski, a potem sam sobie z nimi polemizujesz.

    Musialbym odszukac pare Twoich wczesniejszych wypowiedzi.
    Bo wydaje mi sie, ze pisales cos, co mi kretynsko brzmialo, choc byc
    moze bylo doskonale oparte na obowiazujacych przepisach.

    >Policjant napisał to, co napisał. Jeśli mu postawisz zarzut, to może
    >odmówić składania wyjaśnień. Jak przesłuchasz, to i tak jego zeznania
    >nie będą dowodem w sprawie. Przesłuchanie miałoby sens, gdyby była
    >taka
    >możliwość, że postawimy zarzut komuś innemu. Ale on był tam sam. No
    >więc
    >albo mamy materiał dowodowy i stawiamy zarzut, albo nie i słuchamy go
    >dla zamknięcia sprawy. Nie da się tego połowicznie zrobić.

    Ja bym tam przesluchal chocby charakterze swiadka.
    I zobaczyl czy jego zeznania sie "kleją" ... a jak nie, to moze jednak
    poszukac innych dowodow i przedstawic zarzuty. Lub odwrotnie.

    No ale moze to jakies bezprawne jest ...

    >Na pewno jest. Są zwłoki.

    Zwloki sa.

    >Są wyniki sekcji.

    Jakze to - sekcja bez sledztwa ? :-)

    >Są oględziny miejsca zdarzenia.

    I ogledziny bez sledztwa ?

    No dobra, nawet ja czasem slysze ze jest "sledztwo w sprawie", to moze
    sie da zbadac sprawe bez postawienia zarzutow.

    > Pewnie przesłuchano jakiś świadków.
    Pisales nizej, ze swiadkow nie ma.

    >A u nas Panie, to murzynów biją. :-)

    A tam za oceanem to strzelaja :-(

    Tak czy inaczej - jakos co chwila prokurator chce kogos aresztowac.
    A policjanta nie ma sensu ?

    J.