  • Data: 2020-09-02 17:27:27
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f4f9380$0$508$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.09.2020 o 13:34, J.F. pisze:

    >Na pewno :-D

    No jesli glina mowi "bo ci całą baterie wyładuje", to co to jest ?

    >Co temu paralizatorowi dolega, ze już drugi raz do niego wracasz?

    Bo w odroznieniu od omawianego przypadku, tam w miare wiadomo co sie
    stalo, i jak by to mozna kwalifikowac ...
    A jak w koncu zakwalifikowano ? Zgon naturalny ?

    >Dość kontrowersyjny wywód. Już pierwsze zdanie niedorzeczne. Reszta
    >też
    >niezbyt mądra.

    Czyli jednak nie zadne przekroczenie uprawnien, a zabojstwo
    proponujesz ?

    A pierwsze zdanie ... co sie nie podoba ?

    >Skąd wiadomo, że nasi i tak by nie próbowali zobaczyć, co jest w tej
    >dolinie?

    Nie dostaliby zgody na ladowanie, to nie powinni probowac ... a dzikie
    harce w poblizu lotniska to proszenie sie o klopoty ...

    >Bez wątpienia musi być. Coś na okładce trzeba napisać :-)

    Tak sobie czytam
    https://www.arslege.pl/kodeks-postepowania-karnego/k
    13/s517/

    I mi wychodzi, ze dochodzenie to raczej nie ...

    >To tak nie działa niestety. Trzeba coś wpisać i się wpisuje to, co
    >wydaje się najbardziej sensowne w danej sytuacji - choć czasem na
    >starcie wiadomo, że nie ma miejsca.

    A mnie takie zmyslanie to na przestepstwo wyglada :-)
    Ale widac pokoleniom prokuratorow takie prawo nie przeszkadza ...

    No ale to w zasadzie nic nie zmienia w dalszym rozumowaniu - wymyslasz
    jakis pasujace przestepstwo, to znaczy ze policjanta podejrzewasz,
    choc chyba nieformalnie na razie.
    Nie wymyslisz ... to nie mozesz nawet sekcji zlecic ?

    >Przykładowo, jak pogotowie odmówi
    >wystawienia karty zgonu, to pomimo tego, że gołym okiem widać, że
    >żadna
    >obca osoba się do śmierci nie przyczyniła, to i tak bada się, czy nie
    >doszło.

    No ale wtedy masz podkladke, ze zgon z nieznanych przyczyn.
    Tylko nadal - co napisac? "zgon z niewyjasnionych przyczyn" to jak
    rozumiem za malo ..

    Nie ma jakiegos "postepowania wyjasniajacego" ?

    >Nie wnikając w szczegóły problem w tym, że w trakcie tzw. czynności
    >sprawdzających (te nie muszą dotyczyć konkretnego przestępstwa) nie
    >można zrobić oględzin, albo powołać biegłego. Gdybym miał moc
    >sprawczą,
    >to bym właśnie to zmienił w kpk.

    A sekcje robi biegly ?

    >Kolega już został przesłuchany.