  • 111. Data: 2013-06-23 09:56:57
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-23, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > bo deklaracja poszla jedna.
    > jak sie jedna osoba wylamie, to dostaniecie stawke za smieci nie
    > segregowane. czyli w praktyce w 100% wszystkie spoldzielnie i wspolnoty
    > zaplaca wyzsza stawke bo nie ma mozliwosci upilnowania ani zmuszenia do
    > segregowania.

    Z powodu 1 osoby? Jassne. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 112. Data: 2013-06-23 10:06:26
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 16:04:51 -0500, witek napisał(a):

    > strona 4
    > Zgniataj opakowania przed wrzuceniem do pojemnika.

    A w tym to co widzisz dziwnego?
    Że nie wspomnę o twoim zdziwieniu wymogiem zdejmowania zakrętek.

  • 113. Data: 2013-06-23 11:47:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 09:56, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Z powodu 1 osoby? Jassne. :)

    Więcej osób się wyłamie.
    Mieszkam w małej spółdzielni, cztery bloki, mieszkań poniżej
    dwustu, zrobili ankietę na temat segregacji przy okazji podając
    ceny za segregowane i nie segregowane, trzydzieści procent z marszu
    zadeklarowało niechęć do segregacji a chęć do płacenia wyższej
    stawki za śmieci. A jak przyjdzie do trzymania w mieszkaniu
    trzech czy czterech worków/pojemników na śmieci to zakładam
    że ochotę na segregacje straci jeszcze trochę mieszkańców.
    I jak teraz policzy odbiorca tych śmieci ? ja zakładam że
    albo część albo całość potraktuje jako nie segregowane.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2013-06-23 12:42:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mlodz wrote:

    > A w tym to co widzisz dziwnego?

    to, ze teraz jest to obowiazek jesli firma zbierajaca smieci tak wymysli.

    > Że nie wspomnę o twoim zdziwieniu wymogiem zdejmowania zakrętek.

    kurde, naprawde nie czaisz o co w tym chodzi.

    jesli deklarujesz, ze bedziesz segregowal smieci, to masz juz teraz
    ustawowy obowiazek spelniania wymagan ustalonych przez firme, ktora te
    smieci zabiera.
    jesli tych wymagan nie spelnisz to wpadasz w oplate za smieci
    niesegregowane.
    Jesli wyrzucisz zakrecona butelke, albo niezgniecione opakowanie, to
    znaczy, ze powinienes zaplacic wyzsza stawke.

  • 115. Data: 2013-06-23 12:44:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wojciech Bancer wrote:
    > On 2013-06-23, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Z powodu 1 osoby? Jassne. :)

    Nie z powodu jednej osoby tylko z powodu niesegregowanie smieci przez
    spoldzielnie mimo, ze ta zadeklarowala ze bedzie segregowac.
    Nieistotne, z jakiego powodu.

  • 116. Data: 2013-06-23 12:47:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > I jak teraz policzy odbiorca tych śmieci ? ja zakładam że
    > albo część albo całość potraktuje jako nie segregowane.

    Nie ma mozliwosci podzialu spoldzielni na tych segregujacych i nie.
    Oplata dla spoldzielni bedzie taka jaka zostala zadeklarowana razy ilosc
    mieszkancow.

    Spoldzielnia mogla zlozyc deklaracje, ze smieci bedzie segregowac
    polegnie po pierwszym miesiacu, bo smieci oczywiscie segregowane nie beda

  • 117. Data: 2013-06-23 13:08:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-06-23, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Nie z powodu jednej osoby tylko z powodu niesegregowanie smieci przez
    > spoldzielnie mimo, ze ta zadeklarowala ze bedzie segregowac.
    > Nieistotne, z jakiego powodu.

    Jak na razie u nas problemów z segregowaniem nie było.
    Ale to nowe osiedle, tutaj było tak "od początku".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 118. Data: 2013-06-23 14:05:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-23 12:47, Użytkownik witek napisał:

    > Nie ma mozliwosci podzialu spoldzielni na tych segregujacych i nie.
    > Oplata dla spoldzielni bedzie taka jaka zostala zadeklarowana razy ilosc
    > mieszkancow.

    Dlaczego ?
    Spółdzielnia ma teoretycznie dwa śmietniki (murowane budynki)
    w jednym będą zbierane śmieci segregowane w drugim nie segregowane
    i za część mieszkańców spółdzielnia zapłaci stawkę niższą a za
    część wyższą. Jest jakiś przepis wymuszający na spółdzielni
    oddawanie śmieci tylko w jednej wybranej grupie ?

    Pozdrawiam

  • 119. Data: 2013-06-23 14:23:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    >
    > jesli deklarujesz, ze bedziesz segregowal smieci, to masz juz teraz
    > ustawowy obowiazek spelniania wymagan ustalonych przez firme, ktora te

    ustawowy - bzdura...

    > jesli tych wymagan nie spelnisz to wpadasz w oplate za smieci
    > niesegregowane.

    jeśli nie wyełnisz umowy - zgoda.

    > Jesli wyrzucisz zakrecona butelke, albo niezgniecione opakowanie, to
    > znaczy, ze powinienes zaplacic wyzsza stawke.

    Bzdura. Posegregowane lub nie nie jest rozpoznawane na podstawie jednej
    butelki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 120. Data: 2013-06-23 16:59:08
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 23.06.2013 11:47, RadoslawF wrote:

> [...]
    > trzech czy czterech worków/pojemników na śmieci to zakładam
    > że ochotę na segregacje straci jeszcze trochę mieszkańców.

    a jak przyjedzie pierwsza smieciara na segregowane i wymiesza wszystkie
    posegregowane smieci z roznych pojemnikow ladujac to razem to juz
    calkiem kazdemu sie odechce.

    ja planuje robic podzial na segregowane i niesegregowane - z jednym
    dodatkowym pojemnikiem, bo skoro i tak posegregowane trafia do jednej
    smieciary...

    zen.aspx