  • 1. Data: 2013-06-19 12:52:44
    Temat: Wiarygodna informacja
    Od: Liber <l...@h...com>

    Witam,
    w oczekiwaniu na przeszukanie naszły mnie pewne wątpliwości. Czy jeśli
    urząd np. policja zwraca się do mnie o pomoc w identyfikacji autora
    posta to czy jest to wiarygodna wiadomość obligująca mnie do
    uniemiożliwienia dostępu do posta? Przecież nie wiem w jakiej sprawie
    policja prowdzi postepowanie i po co jej te dane. Chcą i mają takie
    prawo tego żądać.

    A co zrobic z tym postem informującym o sprzedaży? Skasować?
    Zabezpieczyć? Jedyne co mam to dokument z policji z prośbą o
    udostepnienie danych autora posta w związku z prowadzonym postepowaniem.
    Czy samo to oznacza, że otrzymałem wiarygodną informację o bezprawności
    tego posta? Pytali o autora ale nie udzielili mi informacji, że za
    pomocą tego posta koleś oszukał innego. Nie wiem czy chodzi o te iPhony,
    czy o numer telefonu czy adres e-mail, który podał czy może nawet ktoś
    się komuś na konto włamal i takie ogłoszenia daje. Wydaje mi się, że
    dopiero jak wprost do mnie się zwrócą i poinformują o np.oszustwie,
    sprzedaży podróbek czy innej sprawie będę miał obowiązek zareagować.