  • 681. Data: 2008-01-14 18:23:47
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Tak. Błąd popełnił twój ojciec, że cię zrobił ;))
    > A teraz cała rodzina się wstydzi.

    Zamknij się już!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 682. Data: 2008-01-14 18:24:24
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Błąd.

    > Piszesz nieprawdę.

    konkretniej. Bo mihal pisze z sensem, więc odpowiedz z takim samym
    sensem proszę.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 683. Data: 2008-01-14 18:25:21
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > I tak zrobiła. Art. 140 KC- właściciel, co do zasady, może zażądać od
    > innych osób aby powstrzymały się od korzystania z przedmiotu jego
    > własności. I jesli wyrazi takie życzenie, należy się temu
    > podporządkować.

    Słowem jego regulamin jest psu na budę, ale może mnie wyprosić ze
    sklepu? Czy może mi odmówić ponownego wejścia?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 684. Data: 2008-01-14 18:27:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > ta głębia argumentacji...

    Racja Lawa. Jakieś konkretne kontrargumenty, bo kurde, choć to smutne,
    to chyba oni racje mają :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 685. Data: 2008-01-14 18:28:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Powiedz szczerze. Spodziewałeś się czegoś więcej?

    Weź jedź do Lawy i dajcie sobie po mordzie. Wkurzają mnie te Twoje
    wycieczki osobiste, które nic nie wnoszą do dyskusji ale tylko zaniżają
    poziom!

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 686. Data: 2008-01-14 18:31:15
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > Czy może mi odmówić ponownego wejścia?

    Moze. Popelni wtedy wykroczenie.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 687. Data: 2008-01-14 18:37:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:

    > Nie masz prawa do nietykalności popełniając przestępstwo. Nawet
    > "zwykły" obywatel może takiego ująć.

    ja myślę że lepiej od razu rozstrzelać, przecież właściciel może wprowadzić
    stan wojenny na terenie sklepu.

    bredzisz, czy wiesz czym jest przestępstwo?

  • 688. Data: 2008-01-14 18:47:25
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 14 Jan 2008 19:31:15 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Moze. Popelni wtedy wykroczenie.

    Wiesz co, dawno temu z ojcem chciałem iść do Wierzynka. Przejeżdżaliśmy
    przez Kraków wracając z wakacji, ojciec był w krótkich spodenkach.
    Szwajcar go nie wpuścił - "proszę założyć długie spodnie".
    Rozumiem, że Twoim zdaniem popełnił on wykroczenie?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 689. Data: 2008-01-14 18:48:53
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Olgierd napisał:

> [...]
    > Szwajcar go nie wpuścił - "proszę założyć długie spodnie".
    > Rozumiem, że Twoim zdaniem popełnił on wykroczenie?

    Nie moim zdaniem. Zdaniem Kodeksu Wykroczeń.

    Mis Puchaty

  • 690. Data: 2008-01-14 18:50:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Szwajcar go nie wpuścił - "proszę założyć długie spodnie".
    > Rozumiem, że Twoim zdaniem popełnił on wykroczenie?

    W Szwajcarii to nie jest wykroczenie ;)

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."