  • 1. Data: 2008-01-10 11:43:54
    Temat: odwołanie ?
    Od: "jAN" <A...@G...PL>

    Witam

    Sprawa wygląda następująco:
    - sprawa w sadzie okręgowym - wyrok skazujący następnie uzasadnienie
    wyroku - napisano odwołanie - odrzucono odwołanie czy jest możliwosć i gdzie
    ewentualnie aby rozpatrzył ktoś odwołanie ? Jakis sąd najwyższy, jak i gdzie
    składac (i czy jest sens) prosbe o kasacje wyrokui do sądu najwyższego i
    jakie muszą być spełnione wymagania?

  • 2. Data: 2008-01-10 11:49:42
    Temat: Re: odwołanie ?
    Od: "jAN" <A...@G...PL>

    to znaczy: czy jest jakas droga jeszcze odwoławcza?

  • 3. Data: 2008-01-10 13:05:54
    Od: "Kaiser Souza" <k...@W...gazeta.pl>

    jAN <A...@G...PL> napisał(a):

> [...]
    > - sprawa w sadzie okręgowym - wyrok skazujący następnie uzasadnienie
    > wyroku - napisano odwołanie - odrzucono odwołanie czy jest możliwosć i

    chyba napisano apelację i raczej jej nie odrzucono (najwyżej odmówiono
    przyjęcia albo pozostawiono bez rozpoznania)

    > ewentualnie aby rozpatrzył ktoś odwołanie ? Jakis sąd najwyższy, jak i
    gdzie
    > składac (i czy jest sens) prosbe o kasacje wyrokui do sądu najwyższego i
    > jakie muszą być spełnione wymagania?

    od prawomocnego wyroku (jeśli rzeczywiście utrzymano w mocy wyrok I instancji
    po rozpatrzeniu apelacji, jak zdaje się -piszesz) przysługuje w określonych
    przypadkach kasacja do Sądu Najwyższego.
    zapraszam do lektury kpk, i wynajęcia adwokata

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2008-01-10 13:59:16
    Od: "jAN" <A...@G...PL>

    Tak też zrobie, jakie koszta moga być adwokata?

  • 5. Data: 2008-01-10 18:25:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "jAN" <A...@G...PL> napisał w wiadomości
    > Tak też zrobie, jakie koszta moga być adwokata?

    A po wiela u was pomidory dzisiaj?

    --
    Pzdr
    Leszek