  • 1. Data: 2008-01-10 12:24:09
    Temat: Potrzebny gotowiec umowy serwisowej
    Od: "F.H.U. CompNet" <c...@c...eu>

    Mam podpisać z firmą umowę na świadczenie dla niej opieki informatycznej
    (oprogramowanie i sprzęt). Nie mam pojęcia jak to zrobić - ma ktoś jakąś na
    wzór chociaż ?
    Michał

  • 2. Data: 2008-01-10 12:30:32
    Temat: Re: Potrzebny gotowiec umowy serwisowej
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    F.H.U. CompNet wrote:
> [...]
    > (oprogramowanie i sprzęt). Nie mam pojęcia jak to zrobić - ma ktoś jakąś na

    Google poszedł na urlop czy co?

    Gdybyś zadał sobie choć tyle trudu, żeby wpisać słowa "umowa serwisowa"
    do Google to zgaduję, że na pierwszej stronie będziesz miał co najmniej
    kilka przykładów takich umów.

    Piotrek