  • 671. Data: 2008-01-14 14:11:52
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:lvvp55-cqf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Błąd.

    Tak. Błąd popełnił twój ojciec, że cię zrobił ;))
    A teraz cała rodzina się wstydzi.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 672. Data: 2008-01-14 14:13:55
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > ta głębia argumentacji...

    Powiedz szczerze. Spodziewałeś się czegoś więcej?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 673. Data: 2008-01-14 14:44:25
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:0svp55-cqf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I w tym momencie możesz dostać w papę i ktoś się schroni za twoim
    > wyzywającym zachowaniem ;)

    Wcześniej dostaniesz popierdułko w drugie ucho;)
    I znowu będziesz "śmiesznie kwiczał" jak opowiadali ochraniarze;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 674. Data: 2008-01-14 15:12:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

    > Ile masz lat i jaką funkcję pełniłeś w prl?

    Dyżurnego w szkole, jak pamiętam ...
    Żenujące.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 675. Data: 2008-01-14 17:57:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Dyżurnego w szkole, jak pamiętam ...
    > Żenujące.

    Wybacz ale to twoja gra. Co nie jest prawnie dozwolone jest nielegalne.
    Sprzedawca ma prawo robić w swoim sklepie co chce i ustalać dowolne prawa.

    To wasze słowa.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 676. Data: 2008-01-14 17:59:04
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Nie masz prawa do nietykalności popełniając przestępstwo. Nawet "zwykły"
    > obywatel może takiego ująć.

    trochę zgubiłem się w tym wątku ale fotografowanie w sklepie stało się
    przestępstwem?! Znaczy jest w kodeksach czy z zasady, że nie jest dozwolone?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 677. Data: 2008-01-14 18:00:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

    > To wasze słowa.

    Masz urojenia, albo nie rozumiesz co czytasz.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 678. Data: 2008-01-14 18:01:32
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik PlaMa napisał:

    > trochę zgubiłem się w tym wątku ale fotografowanie w sklepie stało się
    > przestępstwem?! Znaczy jest w kodeksach czy z zasady, że nie jest
    > dozwolone?

    Spooko, plama, okazuje sie,m ze byle pierdek moze zrobic regulamin albo
    tworzyc go w ramach potrzeb i wyrzucac klientow ;)))))

    to zarcik oczywiscie ;)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 679. Data: 2008-01-14 18:20:14
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Mam nadzieję, że zdołam kogoś wyprowadzić z błędu.

    Co w takim razie z moim przykładem z czarnymi i Żydami?

    "Pan jest czarny, ja zwierząt obsługiwać nie będę, proszę wynosić się z
    mojego sklepu.

    Chcesz powiedzieć, że sprzedawca ma prawo tak się zachowywać?

    I czy wyrzucając mnie ze sklepu (założenie jest takie, że zachowuje się
    nienagannie, nie śmierdzę tylko robie zdjęcia) nie ukrywa w ten sposób
    przede mną towaru?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 680. Data: 2008-01-14 18:22:52
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    > Nie wytężaj się. Dureń i tak nie zrozumie.
    > On(ono) nie widzi różnicy między odmową sprzedaży a prawem właściciela
    > do wyproszenia kogokolwiek pod jakimkolwiek pretekstem.

    Wkurzać mnie zaczyna, że co post michala poziom przestaje spadać, ale
    zaraz odzywasz się ty i znowu leci na łeb na szyję. Jeśli twoje posty
    mają się ograniczać do "Tak tak! Mówisz tak jak ja myślę! Teraz ja mam
    racje a reszta do durrrrrnieeeee!!!" to weź lepiej przestań się odzywać.

    Panie mihale co mówi polskie prawo na sprzedawców rasistów (mój post
    trochę wyżej)?

    pozdrawiam.
    PlaMa