  • 191. Data: 2008-01-12 09:28:58
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:14mw3lck8do3b.q4ms1g88e8yn$.dlg@40tude.net...

    > Jezdzenie rowerem po supermarkecie nie jest prawnie zabronione.

    Cosik mi się zdaje, że rozmawiamy z betonem który pisaniem wiele razy tych
    samych bzdur leczy w ten sposób kompleksy. Może dostał kopa od ochraniarza i
    musi odreagować??
    Sądzę też, że jego ograniczona inteligencja nie pozwala na dotarcie zbyt
    zawiłym argumentom;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 192. Data: 2008-01-12 09:29:18
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:

    > tępak albo troll.

    Mowisz o sobie? Tak podejrzewalem.

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 193. Data: 2008-01-12 09:29:42
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Jezdzenie rowerem po supermarkecie nie jest prawnie zabronione.

    Stwarzanie zagrozenia jest prawnie zabronione.

    Mis Puchaty

  • 194. Data: 2008-01-12 09:30:08
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fma0dk$knr$3@news.onet.pl...

    > Jakie mniemanie sieroto? O realnym zagrożeniu czy o niszczeniu mienia?

    o tym,ze jestes zdolnym cyklistą.

    Mis Puchaty

  • 195. Data: 2008-01-12 09:30:48
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sat, 12 Jan 2008 10:13:39 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > Owszem, decyduje. NAtomiast bez prawnego umocowania wlasciciel moze
    > sobie w dupe wlozyc taki zakaz.

    Umocowaniem prawnym jest prawo wlasnosci. To wlasciciel decyduje, w jaki
    sposob jest uzytkowana jego wlasnosc.

    --
    KRZYZAK

  • 196. Data: 2008-01-12 09:31:07
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cosik mi się zdaje, że rozmawiamy z betonem

    Mowisz o Jacku czy o sobie?

    Mis Puchaty

  • 197. Data: 2008-01-12 09:31:52
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Sadze, ze to jest prawda. Staram sie tylko Tobie i inym powtorzyc to,
    > widac macie klopoty z zapamietywaniem.

    Kłopoty to masz ze zdrowiem psychicznym chłopie.

    > Moze tez zabraniac wstepu ludziom w czerwonych trampkach.

    Opowiedz o tym swojemu lekarzowi. Może dawkę leków trzeba zmienić?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 198. Data: 2008-01-12 09:32:55
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Umocowaniem prawnym jest prawo wlasnosci. To wlasciciel decyduje, w jaki
    > sposob jest uzytkowana jego wlasnosc.

    Tak długo, az wlasciciel nie wpadnie na pomysl, ze otwiera sklep. I
    wtedy ma obowiazki wobec konsumentow. I juz przestaje si eliczyc jego
    widzimisie w kazdym aspekcie.Taka karma. Ale zatoczylismy to kolo po raz
    chyba piaty, ty nie zrozumiales niczego. Przyszedl za to rownie
    inteligentny Nostradamus. I zrobilo sie nudno.

    Mis Puchaty

  • 199. Data: 2008-01-12 09:33:45
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fma180$mmo$2@news.onet.pl...

    > Kłopoty to masz ze zdrowiem psychicznym chłopie.

    Pan psycholog on-line? Moge zobaczyc skan pozwolenia wykonywania zawodu?

    Mis Puchaty

  • 200. Data: 2008-01-12 09:33:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Mowisz o sobie? Tak podejrzewalem.

    Że też nie przewidziałem, że to zbyt skomplikowane dla ciebie, popierdułko;)

    --
    Pzdr
    Leszek