  • 591. Data: 2008-01-13 14:22:07
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Nie bądź taki "cfany". Jak mogę znaleźć coś czego nie ma ...

    Znaczy jak zamykasz oczy to świat przestaje dla ciebie istnieć? Ciekawa
    polityka...

  • 592. Data: 2008-01-13 14:23:26
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Mis Puchatek" <a...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:fm8ijq$o91$1@news.onet.pl...

    > Choćbyś to napisał(a) sto razy, dwa razy większą czcionką i uzyskała
    > poparcie siedmiu innych popierdułek to i tak nie zmienia to faktu, że
    > o tym czy jest zakaz czy go nie ma decyduje właściciel sklepu.
    > Może też zabronić jeżdżenia po sklepie rowerem. Serio. A właściciel
    > lokalu może nie wpuszczać nieodpowiednio ubranych. Nie wiesz o tym?

    no i ma jakieś prawne środki egzekucji tego zalecenia? czy tylko moze
    grzecznie prosić i liczyć na zrozumienie

  • 593. Data: 2008-01-13 14:23:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Mam. Moge wyprosic z lokalu osobe, ktora nie stosuje sie do regulaminu.

    Zieeeeffff, noi zalozmy, ze masz taka sytuacje:

    Zalozyles knajpke (bo ze sklepem ci nie wyszlo, trafiles do arestu i
    postanowiles zrobic cos innego teraz...):

    Wchodzi klient, siada, podajesz mu karte... klint kladzie sobie na stole
    hamburgera, cole i zamawia lody... Zjada hamburgera i popijajac cole
    czeka na lody...

    Jak reagujesz?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 594. Data: 2008-01-13 14:24:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Za zeznania przed policja? Na jakiej podstawie?

    Takiej podstawie, że współczesne aparaty cyfrowe z reguły potrafią też
    nagrywać filmy (z dźwiękiem) i będzie jasno widać, że bezczelnie kłamiecie.

  • 595. Data: 2008-01-13 14:24:08
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Twoje zdanie nie ma mocy ustawy.

    10/10 !! :)

    Mis Puchaty

  • 596. Data: 2008-01-13 14:24:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Postaraj się trzymać poziom... proszę. te twoje wycieczki po lawie są
    żałosne.
    Wydaje mi się że nie masz 16 lat wiec nie zachowuj się jak dzieciak.

  • 597. Data: 2008-01-13 14:25:22
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > ale czy przepisy wymieniają dokłądnie co wolno robić w sklepie w celu
    > zapoznania sie z ofertą i porównanie ja z ofertami innych sklepów?

    Szczesliwie nie :D

    Dzieki czemu mozna przymierzac kurtki, probowac sprzet kulturystyczny,
    przymierzac buty, wlaczac aparaty, prosic o demonstracje dzialania
    odkurzacza :D

    Mis Puchaty

  • 598. Data: 2008-01-13 14:25:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2008 15:21:22 +0100, Mis Puchatek napisał(a):

    > KAzac mogl, mogl nawet wyspiewac - co dalej nie czyni rozlozenia zarcia
    > wlasnego w restauracji przestepstwem lub wykroczeniem, a jedynie brakiem
    > kultury lub brakiem znajomosci zwyczajów.

    A czy ja pisalem, ze to przestepstwo?
    Po prostu wlasciciel knajpy usunie wasze zarcieze stolu.

    > No tu bym polemizowal.

    Nie ma co polemizowac. Na odchodne dosteniesz menu, zebys sie nie pienil:)

    --
    KRZYZAK

  • 599. Data: 2008-01-13 14:27:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@g...com pisze:

    > I tak zrobiła. Art. 140 KC- właściciel, co do zasady, może zażądać od
    > innych osób aby powstrzymały się od korzystania z przedmiotu jego
    > własności. I jesli wyrazi takie życzenie, należy się temu
    > podporządkować.

    Za dużo wycinasz...

    Jeśli masz na myśli wypraszanie z powodu widzimisię ze sklepu, to bzdury
    wypisujesz, bo właściciel sklepu swobodnie zadysponował swoją własnością
    otwierając go - i ma teraz związane ręce innymi przepisami (ochrona
    konsumentów w paru ustawach). 140KC nadal działa, ale jedyne co może
    zrobić to zlikwidować sklep.

    Jeśli masz na myśli fotografowanie to się ośmieszasz podwójnie, bo
    przedmiot a jego obraz to są dwie różne rzeczy i 140KC nie chroni obrazu
    rzeczy.

  • 600. Data: 2008-01-13 14:29:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak pisze:

    > Czyli jest różnica pomiędzy:
    > a) nie może wejść kobieta w ciąży
    > b) może wejść tylko członek, którym nie może być kobieta w ciąży?

    O czym ty bredzisz?

    "Tylko dla członków" - musi być baza danych z członkami klubu i
    ewentualnie ich karty identyfikacyjne.

    Ciąża nie jest kartą identyfikacyjną.