  • 331. Data: 2008-01-12 17:29:34
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    castrol pisze:
    > Ale ochroniarz moze dzialac tylko zgodnie z obowiazujacym prawem, i w
    > tym wypadku bedzie dzialac z polecenia osoby zajmujaces sie sprzedaza
    > wiec wykroczenie jak najbardziej bedzie mialo miejsce i to z kilku powodow.

    nie będzie
    bo ochroniarz nigdy nie będzie podmiotem tego wykroczenia

    KG

  • 332. Data: 2008-01-12 17:57:17
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    kam pisze:

    > nie będzie
    > bo ochroniarz nigdy nie będzie podmiotem tego wykroczenia

    A od kiedy to podwladnemu wolno wykonywac polecenia, ktore prowadza do
    zlamania prawa?

    Jacek

  • 333. Data: 2008-01-12 18:02:33
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Piotr Kubiak napisał:

    > Nie zrozumiałeś. Właściciel nie będzie naruszał niczyjego posiadania.
    > Właściciel skorzysta ze swojego prawa do wydania polecenia ochronie,
    > żeby wypraszała "awanturujących się"[1]. Nie popełnia wykroczenia odmowy
    > sprzedaży, bo nie zajmuje się on sprzedażą w przedsiębiorstwie handlu
    > detalicznego. I guzik go obchodzi, że któryś z najemców akurat się tym
    > zajmuje.

    BUACHACHACHACHACHACHACHACHA :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"

  • 334. Data: 2008-01-12 18:04:04
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > A od kiedy to podwladnemu wolno wykonywac polecenia, ktore prowadza do
    > zlamania prawa?

    castrol, idz na spacer, piwo, do kina - ja wlasnie wrocilem, i widze, ze
    zlot trolli robi sie zajebisciewielki :D sami znawcy tematu - maja taka
    wiedze, ze sa nie do - za przeproszeniem - podjebania ;)

    Mis Puchaty

  • 335. Data: 2008-01-12 18:04:59
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Korzystając z pełnej wolności twój "regulamin" jest w twoim lokalu
    > olewany, a ty się bezradnie pienisz.
    > I to tyle.

    Dokladnie :)

    Mis Puchaty

  • 336. Data: 2008-01-12 18:06:31
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    > Dalej nie podałeś podstawy prawnej, że w miejscu publicznym (w znaczeniu
    > dostępności) wolno robić co chcesz. Do restauracji też przynosisz swoje
    > jedzenie?

    Tak. I nie maja prawa mnie wyprosic. Bo juz nieraz przyszedlem do
    restauracji z czyms co kupilem a nawet napoczalem. Ale przyszdlem na
    kawe albo obiad.

    To ze niegrzecznie, to jedna sprawa, to ze nei jest to zabronione - to
    inna sprawa.

    Mis Puchaty

  • 337. Data: 2008-01-12 18:08:09
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > nie jest

    uzasadnij, tylko przekonywujaco.

    Mis Puchaty

  • 338. Data: 2008-01-12 18:09:46
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Tego że ty nie pisałeś nic o cenie ...

    O ja ci epierdole, ty to jestes
    cwiercmózg malowany :D
    wzorzec normalnie :D
    powiedz mi, skad pochodzisz, jak si ez tym czujesz i w ogole jakie masz
    plany na przyszlosc :D

    Mis Puchaty

  • 339. Data: 2008-01-12 18:12:51
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > Ustalilismy juz jedno, ze nie mozesz zabronic wchodzenia do sklepu, ze
    > wzgledu na ubior, plecak, posiadana komorke, aparat fotograficzny itp.

    nie mozna nie wpuscic do sklepu jąkały, głuchego, człowiaka co rozmawia
    z przedmiotami i człowieka co słyszy glosy, człowieka z białą laską,
    człowieka co słucha muzyki, człowieka co trzyma aparat, człowieka z
    wlaczonym aparatem ;)

    Mis Puchaty

  • 340. Data: 2008-01-12 18:13:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mis Puchatek pisze:

    > powiedz mi, skad pochodzisz, jak si ez tym czujesz

    Czuje, że moje pieniądze z podatków, wydane na twoją edukacji się
    zmarnowały ...

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."