  • 21. Data: 2018-10-23 14:45:50
    Temat: Re: Skąd to wiedzą
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 23 Oct 2018 14:15:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Prawnik nie powinien także potrafić "nie zrozumieć"
    > dokładnie tak jak mu pasuje?

    Nie oczekuj od wszystkich piSSdzielskich standardów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

  • 22. Data: 2018-10-23 16:09:16
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Skąd na TVN24 wiedzą jakie wyborcy mają wykształcenie?

    Po twarzy.

    Widać po twarzy, kto jak kojarzy.

  • 23. Data: 2018-10-23 16:16:44
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    q...@t...no1 (Queequeg) pisze:

    > Po twarzy.
    >
    > Widać po twarzy, kto jak kojarzy.

    No to po co te całe studia jak sama twarz wystarczy? ;-)

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2018-10-23 16:52:39
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    A. Filip pisze:

    > No to po co te całe studia jak sama twarz wystarczy? ;-)

    bo potem trzeba dodać

  • 25. Data: 2018-10-23 17:43:01
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 08:49, Miroo pisze:

    > Przyczepię się, bo widzę, że błąd się powiela..
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Exit_poll

    Mea culpa. Maxima culpa.

    --
    Sonn

  • 26. Data: 2018-10-23 17:45:05
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-23 o 12:13, Miroo pisze:

    > Może Ty się postaraj zrozumieć: przyczepiłem się pisania "exit pool"
    > zamiast "exit poll".

    Oj, nie wymagaj za wiele od Filipka. Dla niego jest ważne to, że mógł
    się dowartościować paroma podkreśleniami, gwiazdkami, tudzież zmianą
    tematu wątku. Cała reszta jest zbyt trudna do zrozumienia w jego wypadku.

    --
    Sonn

  • 27. Data: 2018-10-23 17:47:57
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

> [...]
    > uwzględnieniem wykształcenia? :-)
    >
    > Wiec może postaraj się zrozumieć o co _dokładnie_ Animka pyta,

    A ty postaraj się (UWAGA! trudne dla ciebie słowo) POMYŚLEĆ o co
    chodziło i czego Miroo się czepił. Słusznie zresztą.

    --
    Sonn

  • 28. Data: 2018-10-23 19:07:12
    Temat: Re: Skąd to wiedzą [Polak ZAWSZE ankieterowi prawdę powie! ;-)]
    Od: n...@o...pl

    > A ty nie łapiesz prostego testu na tym jak komuś zależy na przekonaniu
    > innych? W kapitalizmie się nie odwala cudzej roboty _za darmo_ .

    Dokładnie.
    Chcesz się dokształcić to sobie poszukaj albo mu zapłać.
    Nie będzie ci nieść kaganka oświaty za darmo.

  • 29. Data: 2018-10-23 19:08:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2018 o 07:42, A. Filip pisze:

    > A podasz link najlepiej z linkami na sondaże z innych źródeł?
    > Ty się nie tylko wyśmiewaj. Zadawaj *bolesne* ciosy :-)

    Kantar dla gazety:

    42 do 30

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2406237
    9,jaki-nie-ma-skad-wziac-glosow-w-ii-turze-najnowszy
    -sondaz.html

    Dalej duża różnica, ale jednak o połowę lepiej. BTW - to pokazuje na
    kogo jak już pójdą to głosują zwolennicy ugrupowania "niezdecydowani".
    Ale to już poza tematem grupy. No może z wyjątkiem tego, że pewnie
    jakieś prawo mówi o tym na czym polega "misja" telewizji publicznej i
    czy propaganda wchodzi w jej zakres.

    Shrek

  • 30. Data: 2018-10-23 19:52:49
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Dokładnie.
    > Chcesz się dokształcić to sobie poszukaj albo mu zapłać.
    > Nie będzie ci nieść kaganka oświaty za darmo.

    Mieliśmy prosty test komu zależy bardziej:
    Jemu czy przekonać czy mnie dać się przekonać.

    Ja jestem wyznawcą poglądu że to przekonującemu powinno zależeć na
    (prostym) unikaniu sytuacji "trzy koła sprawne (a to czwarte nie)".

    --
    A. Filip