  • 1. Data: 2018-10-17 10:16:49
    Temat: Oskarzyciel publiczny i posiłkowy
    Od: karol <k...@g...com>

    witam
    złozyłem do prokuratury wniosek o sciganie osoby o wykroczenie (jestem
    poszkodowany) dostałem ostatnio pismo z Policji ze sprawa zostala
    przekazana do sadu i w pismie pisze ze moge byc rowniez oskarzycielem
    posiłkowym i teraz pytanie.
    Czy jak nim nie bede to dostane pismo jaki wyrok zapadł ?

  • 2. Data: 2018-10-18 14:14:51
    Temat: Re: Oskarzyciel publiczny i posiłkowy
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > posiłkowym i teraz pytanie.
    > Czy jak nim nie bede to dostane pismo jaki wyrok zapadł ?

    To za trudne pytanie na tę grupę.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)