  • 41. Data: 2018-10-24 12:21:02
    Temat: Re: Skąd to wiedzą [Polak ZAWSZE ankieterowi prawdę powie! ;-)]
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Mieliśmy prosty test komu zależy bardziej:
    > Jemu czy przekonać czy mnie dać się przekonać.
    >
    > Ja jestem wyznawcą poglądu że to przekonującemu powinno zależeć na
    > (prostym) unikaniu sytuacji "trzy koła sprawne (a to czwarte nie)".

    Czyli jesteś przedstawicielem gatunku "lenistwo umysłowe".

  • 42. Data: 2018-10-24 12:32:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-24 o 12:17, A. Filip pisze:

    > Ja jakoś jestem niemal pewny że sztaby wyborcze głównych partii dostają
    > je na bieżąco w dniu wyborów.

    Przecież to nawet nie jest tajemnica, że się podaje. I nie tyle sztabom,
    tylko tym, którzy takie wyniki zamówią i zapłacą.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2018-10-24 12:33:23
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Czyli jesteś przedstawicielem gatunku "lenistwo umysłowe".

    Jak ci ktoś reklamę wciska to TY się zawsze rwiesz ochoczo samemu szukać
    dodatkowych informacji by cię przekonała? Jak ty się bidulo w
    kapitalizmie uchowałeś?

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2018-10-24 13:00:15
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Jak ci ktoś reklamę wciska to TY się zawsze rwiesz ochoczo samemu szukać
    > dodatkowych informacji by cię przekonała?

    Oczywiście. Bo nie jestem ciapą i szukam potwierdzenia tego co usłyszałem.

    > Jak ty się bidulo w
    > kapitalizmie uchowałeś?

    Dziwię się, że ty się uchowałeś. Ale po twoich postach widzę, że raczej
    wegetujesz umysłowo...